Joachim_F Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Her er sakene som preget nyhetsbildet i det siste halvåret. Les hele saken Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Er det virkelig riktig og spytte på Blizzard navnet ved å si Activision Blizzard hver gang dere skal nevne ett eller annet Activision gjør som er på trynet (noe som er ofte) selv om det kanskje er det mest riktige firmanavnet har spillutvikleren Blizzard veldig lite med Activision å gjøre. Lenke til kommentar
Ralzar Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Vel, heter ikke selskapet Activision Blizzard? Virker rart å bare bruke halve navnet hver gang det er snakk om negativ omtale Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Activision bruker Blizzard sitt gode navn for å prøve og skaffe seg litt goodwill. Selv om jeg vet at selskapet nå bruker begge navnene synes jeg virkelig ikke Blizzard fortjener å bli dratt ned av å henge med Activision. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 I det tilfellet hadde det nok vært en god idé av Vivendi m/Blizzard å ikke kjøpe opp Activision og så bytte navn. :-) Så lenge selskapet heter Activision Blizzard, så er det Activision Blizzard det skal omtales som. Edit: Det var selvsagt Vivendi m/Blizzard som kjøpte Activision, ikke motsatt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2010 Activision (ønsker ikke å uttale meg om Blizzard eller deres produkter, har ingen erfaring med dem) fikk uendelig mange minusstreker i mine bøker i løpet av 2009, og jeg gleder meg til å se det gå bedre med både Ubisoft og EA av de andre større, vestlige utgiverhusene. Ikke bare hadde jeg glemt at TrackMania 2 kommer, men når Nadeo er kjøpt opp av Ubisoft ser jeg en TM-lansering for PS3 og Xbox 360 i det fjerne. Veldig kjedelig med alle studioene som har blitt stengt og jobbene som har gått tapt, og særlig det faktum at internett klikket i vinkel når UC2 karakteren ble gitt. Likte måten dere oppsummerte det på her. Gleder meg til å se og høre mer om OnLive, som sammen med Natal veldig fort kan være den største nyvinningen innenfor spillmediet som ble avslørt ifjor. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2010 (endret) I det tilfellet hadde det nok vært en god idé av Vivendi m/Blizzard å ikke kjøpe opp Activision og så bytte navn. :-) Så lenge selskapet heter Activision Blizzard, så er det Activision Blizzard det skal omtales som. Edit: Det var selvsagt Vivendi m/Blizzard som kjøpte Activision, ikke motsatt. Står Activision, og bare Activision på spillene de gir ut. Endret 18. januar 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå