Gå til innhold

Gamer.no LAN med litt størrelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er planer for HoN konkurranse ja, men i første omgang vil det ikke være mulig å ta med venner. Vi prioriterer selvfølgelig crewet først, så eventuelle personer fra gamer.no staben og deretter medlemmer av innlegg.no

Hvis det fortsatt er igjen billetter da, så vil vi åpne for at venner kan bestille.

Lenke til kommentar

Hei detta hørtes jo ikke dumt ut:P Kan sikkert hjelpe til med ting som border stoler osv hvis det trengs:P(har også lappen da å fin å stor bil med fin å stor henger så hvis noe må fraktes elns kan jeg sikkert være med der også:p)

 

 

Kan også stille med 1-2tver å 1 ps3 eller 2:P

 

 

Tor Martin

 

Jeg har i tråder angående tidligere forumtreff etterspurt mulighet for t-skjorter!

Med et slikt treff med forhåpentligvis 30-60 stykker føler jeg at det virkelig bør vurderes. Da snakker jeg om en t-skjorte meg gamer.no logoen "spill er kultur" og det hadde vært stilig med brukernavnet bak på ryggen og enda kulere med medlemsnummeret under, slik som på fotballdrakter o.l.

 

Dette føler jeg at vi bør vurdere og det beste er om crewet tar kontakt med både gamer.no for å høre om de har bekjente eller har kjennskap til folk som kan dette, samtidig som crewet kan sjekke rundt. Det jeg da tenker er at de som ønsker dette kan bestille dette fra en levrandør og betale prisen det koster altså noen hundrelapper.

 

Jeg føler iallefall at dette er noe crewet bør gå nærmere inn på og vurdere, da det ville vært veldig kjekt med såpass mange tilstede som det nå blir på et slikt LAN. En liten ekstra gebyr på 50 som gikk til innkjøp av t-skjorte til crew føler jeg at også kunne vært fint og noe å tenke på. Crewet bør ha egne t-skjorter med crew.

 

Hva syntes dere om dette?

 

Jeg kan fikse detta veitdu:P jobber fortiden på trykkeri:P send meg en PM så kan vi ta det derfra:P

Lenke til kommentar

Da har vi lokalene så godt som i boks. Det er ikke helt sikkert enda, men vi kan si at det er 99% sannsynlighet for at vi arrangerer LANet i NITH sine lokaler.

Jeg kommer tilbake med mer informasjon om dette senere.

 

Men, det jeg engentlig skulle spørre om:

Gjennom den personen som fikset lokalene (Bjornar - Stor takk til han!) så kan vi muligens få kontakt med Funcom. Hvis de har tid på den datoen LANet arrangeres så er det en mulighet for at en person fra Funcom kan komme og holde foredrag om spillutvikling.

 

Er folk interesserte i dette?

Som sagt så er det ikke sikkert at de kan komme, men vi har en god kontaktperson og jeg vil tro at Funcom er interessert i å skape interesse i det norske spillmiljøet om spillutvikling/design osv. I tillegg er det jo en flott sjanse for dem å promotere seg litt ;)

 

Edit: Vi kommer nok ikke til å lage t-skjorter for alle gamer.no medlemmene med det første. Det blir litt merkelig hvis jeg som privatperson skal begynne å selge t-skjorter som det står gamer.no på.

Men, vi kommer til å trenge Crew t-skjorter. Uansett, det kan vi ta senere.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Det hadde selvfølgelig vært helt strålende, og det er vel også mulighet å sende en slik forespørsel til flere norske spillsekslaper/medier/bransjefirmaer og fått noen til å holde foredrag?

 

Hadde vært morsomt om gamer.no kunne stilt opp og holdt et foredrag om hvordan det er å være spilljournalist, hvordan de anmelder o.l :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For dere som har lyst å varme opp med litt LANing allerede nå i mars og vil ta turen til Tromsø.

 

Så ta å sjekk ut denne tråden: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=11743

 

Vi har satset mye på konsoll de siste årene og håper det vokser mer i år, men det er som før PCer som er hovedbasen av deltakerene våre.

 

Satser på ca 600 påmeldte i år. (368 per nuh)

 

-Stig Jakobsen, Admin@TromsøLAN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...