Gå til innhold

forhåndsbestilling på elkjøp.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja enda en gang har elkjøp feilet. Jeg hadde Forhåndsbestillt Bioshock 2 til 399kr og har gledet meg hele tiden til denne dagen, men når jeg kom hjem idag var den ikke i postkassen min. Egentlig som forventet. Så nå kan jeg vel vente meg å vente et par dager før jeg får spillet, men jeg synes det er veldig sløvt gjort av elkjøp å ikke klare å levere på lanseringsdagen.

Lenke til kommentar

Elkjøp? Sende mail når noe er sent? Lollerino. De har levert så mange spill flere dager og uker for sent uten å gi fra seg et ord at jeg ikke normalt sett vurderer nettbutikken deres engang. Denne gangen derimot tenkte jeg at jeg kunne bestille fra dem for å se om de fremdeles brukte like lang tid som før. Jeg måtte ikke ha Bioshock 2 på dagen og prisen på 399 var fin (selv om det koster det i butikken deres også).

 

Spillet lå som forventet ikke i postkassen (postkasse, postkasse) i dag og tellingen kan starte: 1

Lenke til kommentar

Jeg ringte kunde supporten til Elkjøp anngående Bioshock 2 og spurte når Spillet ville komme i postkassen min og det viste seg at de ikke har fått det inn på Hovedlagret enda. De får ikke inn Bioshock 2 før 15 Februar. Så det sier vel alt.

Hahaha. Fantastisk. De har det i butikkene sine, men ikke på lager for utsending til nettkunder? Ønsker de i det hele tatt å drive en nettbutikk eller burde de bare gjøre om nettsiden sin til en eneste stor reklameavis?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...