Gå til innhold

Årets bruker 2009 - Avstemning avsluttet

Gjest Bruker-127711

Årets bruker!  

41 stemmer

1. 1. Hvem mener du er årets beste bruker?

• [url=http://www.innlegg.no/index.php?showuser=102]AltF4[/url]
      27
    • [url=http://www.innlegg.no/index.php?showuser=25]Laland[/url]
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt enig med RoR! Ingen hviling på laurbærene nå AltF4 :)

Neida! En stor gratuslasjon fra meg, og må fløye til at det var vel fortjent! :)

Endret av Ollorca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

^

Det var et meget tiny miny bilde.

AltF4 er en flott forumbruker som skriver bra innlegg. Jeg setter stor pris på alt han skriver, selvom han ikke alltid liker musikken jeg poster i "Hør på og kommenter sangen" emnet. :p

Skrevet

Du har rett i det Rider. Obama har ikke sjans til å nå opp til AltF4 og hans uovertruffne kvaliteter som både bruker og moderator! :D

I all ydmykhet: Jeg mangler kanskje det russiske statsmenn kaller "solbrun hud" og ører litt over gjennomsnittet hva størrelse angår, men Obama har hverken moderatorstatus eller over to tusen innlegg. 1-0 til meg, altså.

AltF4 er en flott forumbruker som skriver bra innlegg. Jeg setter stor pris på alt han skriver, selvom han ikke alltid liker musikken jeg poster i "Hør på og kommenter sangen" emnet. :p

Takk. Og det er fordi du poster så mye ræl ^_^

Skrevet

Tror en tittel som fort kan bli synonym med "leder(eller tallsmann) for hele den frie verden" i mange sine øyne fort gjør det til 2-1. Med tviler på at Obama har noen Tuba Hero t-skjorter, så 3-1 til AltF4.

Skrevet

Takk for poenget Lakus, jeg vet ikke hvor jeg hadde hodet.

Slik som USA og andre religiøse grupper toger frem er det ikke noen fri verden. 3 - 0 til meg altså.

Skrevet

AltF4, kan ikke du få tak i den kofferten VG snakket så varmt om i anledning Obamas Norgesbesøk? Da snakker vi ikke bare 4, 5 eller 6-0, men snarrere en ren tier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...