Gå til innhold

når jeg putter inn cden i xboxen.

Imbakenneth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg vet er det ikke mulig å hindre Xboxen i å starte platen du setter inn hvis den allerede er på. Ved oppstart kan man velge i mellom dashbordet, plater i drevet og Media Center husker jeg rett.

Skrevet

Det optimale (for meg personlig iallefall) er dashbordet.

Da slipper man å måtte trykke på Xbox-knappen, og så Xbox-Dashbord hver gang man starter Xboxen mens det allerede er et spill inne i maskinen.

Skrevet

Man kan skru av auto-start på CD'r og auto-start CD ved start.

Jeg selv må gå til dashboardet, ellers går jeg bananas om hver gang jeg starter boxen må jeg først loade spillet og SÅ loade over til dashboard, no wai hosê.:p

Skrevet

jeg kommer til hovedsiden der man kan gjøre allt med xboxen. men når jeg skal ta inn en ny cd så starter boxen automatisk, så viss jeg har fått et nytt spill så kan jeg ikke laste det ned på hardisken får da må jeg gå ut av det i gjen.

Skrevet

Du vurderte ikke å lese gjennom svarer du har fått da? Flere av dem sier at det er mulig å slå av auto-start gjennom innstillingene, noe jeg selv har gjort og trives godt med.

Settings > Console > Startup > Dashboard

Skrevet

Jeg tror han mener følgende scenario: Xboxen er allerede på og han gjør noe, feks. å browse marketplace, streame en film eller spille et XBLA spill. Mens han gjør dette setter han en plate i drevet, enten det er en dvd-film, cd eller et spill.

Slik jeg har forstått det går det ikke ann å gjøre noe med det.

Skrevet (endret)

Javel? Trodde det bare var for oppstarten, jeg. Prøver nå, og forhåpentligvis har du rett! :)

Edit: Neida, spillet startet det. Streamet en video og lukket igjen drevet. Det begynte å spinne, og før du vet ordet av det, BAM! Modern Warfare 2 begynte å laste. Innstillingene er satt til det du skrev over her, Lakus.

Endret av Laland
Skrevet

Hos meg skjer det ingenting når jeg stapper inn et spill, samme hvor i menyene jeg måtte være. Obviously er det noen innstillinger hos deg som forhindrer det.

1. System Settings > Console Settings > Auto-Play > Disabled

2. System Settings > Console Settings > Startup and Shutdown > Startup > Xbox Dashboard

Nå starter den ikke opp spillet du setter inn automatisk og den starter alltid opp til dashbordet.

Skrevet (endret)

Auto-Play ser mer ut til å være tingen. Sjekker det også jeg!

Edit: Der satt den. Det menyvalget har jeg ventet på.

Endret av Laland

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...