75192 Skrevet tirsdag kl 14:19 Skrevet tirsdag kl 14:19 (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Sviskepott er nede på havnen og vi er glade for å høre at speileggbrødskivene falt i smak.🥰🥰 ønsker noe fra sørøst asia se spoiler nå Spoiler Prosessen som ble til sushi stammer fra Sørøst-Asia, men sushi slik vi kjenner det i dag ble oppfunnet i Tokyo, Japan. Hanaya Yohei er kreditert som oppfinneren av sushi. Han oppfant edomae-metoden, fordi den tradisjonelle metoden (Narezushi) tok for lang tid. Edomae-metoden førte til dagens nigiri-sushi. Endret tirsdag kl 14:20 av MR SPEED 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 17:37 Skrevet tirsdag kl 17:37 MR SPEED er nede på havnen og vi forstår at du vil ha sushi nå.🍣🍣😋😋
75192 Skrevet i går, 15:46 Skrevet i går, 15:46 MR SPEED roper ned på havna ønsker nå torsk kokt torsk 😆 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:06 Skrevet i går, 18:06 MR SPEED er nede på havnen og det skal vi fikse.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:55 Skrevet i går, 18:55 MR SPEED er nede på havnen og vi lager det du har lyst på.🥰🥰
N-4K0 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Cia er nede på havna og, hmm... jeg skulle gjerne hatt verdens beste fish n chips 😋 1 1
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Siden N-4 allerede er her nede på havna og bestiller verdens beste fisk og kjips, stiller jeg meg i kø på det og ser frem til å spise, for jeg er nattsulten. 1
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Pott er nede på havna og vil også gjerne ha fishenships 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden (endret) N-4K0 og Sviskepott er nede på havnen og får vite at vi servere Fish and Chips her i kveld.😋😋 Endret 16 timer siden av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED er nede på havnen, og vi ser at du kommer med musikk her.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå