Gå til innhold

Spotify som egen applikasjon på PS3


henrikr

Anbefalte innlegg

Jeg er vel ikke alene om å syntes at spotify er genialt.

Det koster nada, og har et gigantisk bibliotek.

 

Vet at det er mulig å streame spotify musikken til ps3 igjennom en pc, men syntes det blir for mye styr.

 

Tror dere at vil noen gang se en egen spotify applikasjonen på ps3?

Tenker da mest på Sony BMG/Music, og hvor interessere de er å la et program slippe til der man kan høre på musikk uten å betale ei krone.

 

Er vel lov å håpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke se bort ifra det i alle fall, nå som konkurransen mellom MS og Sony om nett tjenestene er såpass oppe å går(tenker mye på facebook/twitter/filmtjenester osv som begge skryter av nå). Vet ikke hvor god butikk det er for Spotify selv, men om jeg gjetter riktig vil de i tilfelle gjøre dette kun tilgjengelig for premium members sånn som med Iphone versjonen dems. Altså du må ha Spotify premium account for å få tilgang igjennom PS3. ;)

Lenke til kommentar

jau. vizdone er helt greit. Har testet det en uke nå ved å bruke proxy på internett settings. Så tror ihvertfall vidzone jeg er fra uk :p Det er helt ok, bra bibliotek, selvom noen store artiser mangler, mens noen rare er der. Syntes heller ikke søkefunksjonen er allverden, og kvaliteten på vidoene er ikke spesielt bra. Men fungerer helt greit.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Ja jeg tror det kan bli mulig, for det hadde jo vært en bra ting for Sony og ps3, samtidig som Spotidy ville fått markedsført seg enda mer.

Ps3 har jo fått Facebook og sånt nå liksom, hvis Spotify hadde kommet til ps3 hadde det vært digg, hadde ikke gjort noe og slippe og legge inn musikk på ps3 når man heller da kan bruke Spotify for og høre på musikk liksom på ps3, for det er ganske mange som har crappy pc og sånt og ikke får lasta ned spotify. Så hvis Spotify da hadde kommet til ps3, så kunne alle automatisk fått en bruker til Spotify der man f.eks. logget inn med bruker man har på psn:)

 

Mener jeg da:)

Lenke til kommentar

Dette er ting som er idiotisk,hva skal man med spotify som koster penger da.Det er derfor vi laster ned torrents og streamer det gjennom PMS. Er jo samma som facebook.Hvorfor skal det bli lagt på ps3'n. Er som om Sony vil ödelegge med og legge til. Först så var det at de byttet Ps3 logoen som er helt på trynet. Så fjernet de originale logoen på ps3 slim. Så kom facebook som ikke hörer hjemme og kommer spotify som app.oh god.

Lenke til kommentar

Dette er ting som er idiotisk,hva skal man med spotify som koster penger da.Det er derfor vi laster ned torrents og streamer det gjennom PMS. Er jo samma som facebook.Hvorfor skal det bli lagt på ps3'n. Er som om Sony vil ödelegge med og legge til. Först så var det at de byttet Ps3 logoen som er helt på trynet. Så fjernet de originale logoen på ps3 slim. Så kom facebook som ikke hörer hjemme og kommer spotify som app.oh god.

Sender deg en resept på hundre chill pills!

 

Hva om folk ikke har lyst å bryte loven med å laste ned torrents da? For folk som faktisk synes det er ganske digg med spotify på andre ting en PCen, hva med alle de som faktisk betaler strøm og ikke vil ha på PC og Playstation samtidig for å høre musikk.

 

Hadde vært veldig ønskelig med spotify på PS3en, hvis det kommer vil det nok bli annonsert på enten GDC i mars, eller E3 neste sommer.

Lenke til kommentar

Dette er ting som er idiotisk,hva skal man med spotify som koster penger da.Det er derfor vi laster ned torrents og streamer det gjennom PMS. Er jo samma som facebook.Hvorfor skal det bli lagt på ps3'n. Er som om Sony vil ödelegge med og legge til. Först så var det at de byttet Ps3 logoen som er helt på trynet. Så fjernet de originale logoen på ps3 slim. Så kom facebook som ikke hörer hjemme og kommer spotify som app.oh god.

Hvis du vil laste ned tusenvis av sanger sanger (som spotify tilbyr), som sikkert tar sin tid med torrent. Så leite igjennom alle de sangene i xmb menyen. Nei takk.

 

Jeg velger heller da bare starte ps3en og logge inn på spotify hvis det hele tatt blir mulig.

 

Forresten sony har alltid sagt at PS3 er en komplett hjemmeunderholdningspakke, så hvis du tror den bare skal/kan brukes til spill tar du grundig feil.

 

Og til slutt, spotify koster ikke penger. Men betaler gjerne 100 kr i måneden for å få tilgang til hele biblioteket dems uansett hvor jeg er (Online eller offline).

 

Prøver bare å si at det er jævlig mye mass med en løsning der man må først laste ned, så kategorisere, så dele, så må man ha pcen på konstant for å høre på musikk. Tungvint.

Lenke til kommentar

For PS3´en kan ikke være tilkoblet en forsterker og høyttalere?

 

Kanskje det bare er jeg som har en meget eksklusiv utgave.

Overrasker meg til at han oppfordrer folk til å bryte loven, og sier det er et bedre alternativ og et saklig argument. Det blir som å diskutere biler og si at jeg skulle gjerne kjøpt meg den porschen som står på butikken, men da må jeg refinansiere lånet og sette ny garanti på huset. Så kommer det en inn og sier: Du trenger jo ikke det, det er bare å vente til de stenger, kle deg i mørke klær, ta med murstein og knus vinduet og kjør ut din nye porsche.

 

Første mann sier da, ja det var jo et godt forslag, da slipper jeg jo å tenke på lån og penger. Thank you mysteri man.

 

Diskusjon om ulovlig nedlastet musikk hører ikke hjemme i en diskusjon om spotify på PS3.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

eller eller man bare laster ned via torrents og streamer. gratis og enkelt.

 

og jeg har min egen leilighet som jeg betaler strøm samt alt som innebærer og bo for seg selv.

 

Hvis man skal høre på musikk så gjør man det gjennom forsterker og høytallere,ikke gjennom ps3'n

 

 

Har du en ringeste anelse om hvor dumt det du skriver egentlig er ? Jeg, og sikkert laangt over halvparten av alle andre ps3 eiere i landet har ps3 koblet til en forsterker for å bruke den til "mediasenter", det er helt fantastisk lyd! Det er en STOR del av gleden med å ha en ps3, viss ikke hadde jeg heller kun hatt min xbox360 som jeg vil påstå "kun" er en spillemaskin.

 

Ikke kritiser noe så genialt som spotify på ps3, du driter deg loddrett ut !

Lenke til kommentar

eller eller man bare laster ned via torrents og streamer. gratis og enkelt.

 

og jeg har min egen leilighet som jeg betaler strøm samt alt som innebærer og bo for seg selv.

 

Hvis man skal høre på musikk så gjør man det gjennom forsterker og høytallere,ikke gjennom ps3'n

:)

 

Trenger litt mer enn bare en forsterker for å lage lyd i høytalerene dine :)

Man har som regel noe musikk ligger på...CD'er, iPod'er.....PS3'er? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...