Gå til innhold

Synchronize trophy error.


Akrabra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leste et tips et sted at man skulle trykke X-knappen kontinuerlig mens trofeene synches. Jeg følte meg litt teit der jeg satt og hamret i vei, men det funket for meg i hvert fall. Dette var etter 10-15 mislykkede forsøk. Kanskje det bare var tilfeldigheter, men skader ikke å prøve?

Lenke til kommentar

Det samma problemet har jeg også. Jeg og en kompis skulle sammenligne trophies for fun så fikk vi ikke synca mot hverandre,så vi fikk bare sett på hver vår sin trophies. Det må väre den nye firmware updaten som har fökka til det.Jeg og fikk opp en lignende error message som er nevnt i denne tråden.Jeg trudde det bare var en engangs feilmelding jeg,Men det var det jo ikke.

Lenke til kommentar

PS3en merker at det er en 360 i nærheten og da vil det ikke synce opp trophies, er det på tide å få over level 8 eller selge 360en :p

 

Fra spøk til alvor, jeg har av og til dette problemet, men i det siste har det alltid klart å synce. Men surt når det kommer den samme feilen opp hos de fleste, fikk den erroren en gang igår men da hadde jeg fått trophies i Fat Princess som var nytt, God Of War som oppdaterte hele listen med nye trophies og Ratchet..

Lenke til kommentar

Jeg leste et tips et sted at man skulle trykke X-knappen kontinuerlig mens trofeene synches. Jeg følte meg litt teit der jeg satt og hamret i vei, men det funket for meg i hvert fall. Dette var etter 10-15 mislykkede forsøk. Kanskje det bare var tilfeldigheter, men skader ikke å prøve?

 

Dette var sånt jeg trodde på da jeg var en liten pjokk. :) Det er overhodet ingen logisk grunn til at dette skulle gjøre noen som helst forskjell, annet enn at det gir en tilfredsstillende følelse av å ikke være hjelpeløs.

 

Men for all del, trykk i vei. X-knappen tåler litt slitasje.

Lenke til kommentar

PS3en merker at det er en 360 i nærheten og da vil det ikke synce opp trophies, er det på tide å få over level 8 eller selge 360en :p

 

 

Rart men kanskje du som er Sony frelst kan svare på hvorfor jeg ikke hadde trophy sync error før firmware 3,1 og 360 har alltid stått i nærheten av Ps3

Du er da 360 frelst viss du sier det... Hos meg har det funket bedre med sync viss du har trådet internett, prøv det da, viss ikke så beklager jeg, men har du noe seriøst å vise frem med level 4 og ca 120 trophies og garantert sikkert over 10000G på 360en...

Endret av Fanboyen
Lenke til kommentar

En kjapp google viser at problemet har vært siden Januar/februar 2009 minst..

 

Så at det er den nye firmwaren er nok litt feil, også mtp at feilkoden sier at den ikke får kontakt med server (timeout el lign)

 

Det jeg ikke fatter at at ikke konsollen oppdaterer automagisk med en gang en Trophy er tildelt, slik som på xbox 360 med achievements.

 

Jeg ser overhodet ingen grunn til å tvinge brukerene til å oppdatere manuellt slik det er nå, men mulig jeg overser noe... Hvis tilfellet er at man ikke har nett i øyeblikket Trofeet blir tildelt så kunne den jo bare vente til du logger på neste gang.

 

 

Som andre i tråden sier så er det bare å fortsette å prøve, noen ganger er det helt jævlig (les 10-20 forsøk før den syncher) andre ganger funker det på første forsøk 10 dager på rad.

 

Det er lotto, men sånn er det, om man velger å oppdatere via firkant eller om man går inn på sin egen profil spiller ingen trille, den gjør akkurat det samme uansett hva du gjør.

 

Og det med X-knappen var morsomt:)

Lenke til kommentar

Min funker fortsatt ikke å synce, syns det er latterlig! rett og slett, har prøvd med trådløs, prøvde også med kabel men ja, intet funker. sånne ting skal ikke skje når du betaler så mye penger for noe og du jobber for noe, dvs at hvis min ps3 hadde klikka nå hadde jeg mista alle trophies som jeg har jobba opp de siste månedene!:S

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min funker fortsatt ikke å synce, syns det er latterlig! rett og slett, har prøvd med trådløs, prøvde også med kabel men ja, intet funker. sånne ting skal ikke skje når du betaler så mye penger for noe og du jobber for noe, dvs at hvis min ps3 hadde klikka nå hadde jeg mista alle trophies som jeg har jobba opp de siste månedene!:S

 

 

Hei

 

Jeg slet også med dette problemet i laaaang tid :p

Dro til en kamerat og opprettet PSN kontoen min på hans Playstation og vips så fikk den synkronisert trophies, inkludert på min egen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...