Gå til innhold

Assassin's Creed 2: PS3 eller X360?


Khogn

Anbefalte innlegg

faktisk postet i denne tråden qweac.

 

The winner of this assassination is the Xbox 360. Both versions were very close in every category except performance. Screen tearing is a major performance problem and we at the Lens of Truth, quite frankly, can’t stand this. With the PlayStation 3 version having close to 3 times the amount

 

og ikke en test postet av meg. men selvsagt, ps3 only eiere er ikke ukjent for å ignorere tekniske forskjeller alle de gangene de ikke går i deres favør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

cloudemyx, du hadde valgt den versjonen som er dårligst teknisk selv om du hadde hatt 360? hva er logikken bak det?

 

vet du hva framerate er?

Vet hva det er ja. :rolleyes:

Jeg kan ikke fordra kontrollen til 360, derfor. Skulderknappene er noe av det verste jeg har sett. Første gang jeg holdt i en 360 kontroll holdt jeg på å kaste hele dritten i veggen. Eneste som er bra med den kontrollen er analogstikkene. YXAB knappene buler for mye ut, det hadde vært bedre om de hadde vært flate som på PS kontrollen. Jeg har spilt mye på den gamle Xboxen og 360 og jeg får aldri den samme følelsen av å spille på de som på PlayStation. Jeg synes da virkelig selv at jeg ikke er noen fanboy, men jeg forstår at meningene mine kan få det til å virke som jeg er det.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Skulderknappene er noe av det verste jeg har sett.

Men alikevell blir de himmel i forhold til PS3-kontrollen. Likte DS2 mye bedre.

Det er på grunn av R2 og L2 knappene. De er litt spesielle, men jeg synes skulderknappene på 360 er enda mer spesielle.

Hmm du må være den første jeg har hørt som syntes ps3 kontrollen er bedre en xbox. Det er som oftest der ps3 folk inrømmer nedelag:D

 

Selv mener jeg det bare er en vanesak og ettersom jeg har xbox foretrekker jeg selvsagt xbox kontrolleren.

Lenke til kommentar

Skulderknappene er noe av det verste jeg har sett.

Men alikevell blir de himmel i forhold til PS3-kontrollen. Likte DS2 mye bedre.

Det er på grunn av R2 og L2 knappene. De er litt spesielle, men jeg synes skulderknappene på 360 er enda mer spesielle.

Hmm du må være den første jeg har hørt som syntes ps3 kontrollen er bedre en xbox. Det er som oftest der ps3 folk inrømmer nedelag:D

 

Selv mener jeg det bare er en vanesak og ettersom jeg har xbox foretrekker jeg selvsagt xbox kontrolleren.

Vanesak så absolutt. Vanesak for meg også.

Lenke til kommentar

Skulderknappene er noe av det verste jeg har sett.

Men alikevell blir de himmel i forhold til PS3-kontrollen. Likte DS2 mye bedre.

Det er på grunn av R2 og L2 knappene. De er litt spesielle, men jeg synes skulderknappene på 360 er enda mer spesielle.

Skulder knappene på 360'n har i allefall noen for på grep, mens folk som har PS3 oft kjøper tilleggs utstyr for å gjøre trigger'ne på DS3 mer som på en 360 kontroll.

Lenke til kommentar

Jeg var også i tvil om hvilken versjon jeg skulle velge. Så på sammenligningsbilder i en time, og 360 versjonen ser klart best ut om du setter de side ved side. Liker også 360 kontrolleren bedre.. Men på tross av dette valgte jeg PS3 versjonen.

 

Har også prøvd spillet hos en venn som har 360 versjonen, og jeg merket egentlig ingen forskjell (grafisk).. men det skal innrømmes at jeg ikke lette noe særlig heller ;)

Lenke til kommentar

Skulderknappene er noe av det verste jeg har sett.

Men alikevell blir de himmel i forhold til PS3-kontrollen. Likte DS2 mye bedre.

Det er på grunn av R2 og L2 knappene. De er litt spesielle, men jeg synes skulderknappene på 360 er enda mer spesielle.

Hmm du må være den første jeg har hørt som syntes ps3 kontrollen er bedre en xbox. Det er som oftest der ps3 folk inrømmer nedelag:D

 

Selv mener jeg det bare er en vanesak og ettersom jeg har xbox foretrekker jeg selvsagt xbox kontrolleren.

Han er ikke den første som syns at PS3 kontrolleren er bedre...selv syns jeg at PS3 kontrolleren er bedre pga den bruker bluetooth og ikke battery pakke + knappene er bedre. Det som er + med 360 kontroll er trigger knappene og joystick. Btw H2H er bare bullshit, jeg syns det er dumt og synd i de folkene som tror på H2H. Hvertfall lensoftruth er så fanboy av X360. H2H er bare shit!

 

Edit: Ps3 reklamerte for AC2. Hørte på IGN at PS3 skulle få de første DLC pakkene...

Endret av ismo
Lenke til kommentar

Kan noen forklare hva Frame Tearing er? Bortsett fra det reint åpenbare man får fra navnet.

Vil gjerne vite hva det er slik at jeg kan se etter det når jeg kommer hjem. ;)

 

Spelet startar ei ny ramme før den har avslutta den andre. Det blir ein strek på skjermen med to forskjellige bilder. Litt dårleg forklart, men eg vil tru at det er sånn det oppstår.

Lenke til kommentar

Jeg synes 360 kontrolleren er for stor og klumpete for mine hender.

Også liker jeg jo selvasgt ikke batteriløsningen på 360.

 

Men jeg har vokst opp med PS kontroller, så det kan ha noe med saken å gjøre.

nei tror ikke det. Jeg syns xbox gjør en bra jobb. Men kontrollen dems er litt old teknologi

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

GC kontrollen er best! Business Done!

Men av de nyere konsollene så foretrekker jeg selv 360 kontrollen.

Når jeg bruker PS3 kontrollen så synes jeg ikke at jeg får ordentlig grep på den, er ikke nok å holde i på en måte.

360 fyller hånda fint og alt av knapper er relativt lett tilgjenglig, bortsett fra Numpaden som jeg må flytte tommelen vekk fra control sticken for å trykke på(plagsomt fordi jeg som regel beveger meg når jeg må trykke på den, plagsomt å stoppe hver gang jeg må bytte våpen eller noe sånt).

 

Driver å spiller igjennom AC1 for tiden, kjøpte det ikke lenge etter jeg kjøpte 360(Halo 3 Limited Edition Xbox ftw!), spilte det ca... 40min, maks! droppa det, har ikke rørt det på ett par år men leste om AC2 og bestemte meg for å spille igjennom det for å få med mer background story. Beste avgjørelsen jeg har gjort på lenge :D

Tre Assassins igjen så er jeg ferdig.

Endret av Chronilus
Lenke til kommentar

 

 

Driver å spiller igjennom AC1 for tiden, kjøpte det ikke lenge etter jeg kjøpte 360(Halo 3 Limited Edition Xbox ftw!), spilte det ca... 40min, maks! droppa det, har ikke rørt det på ett par år men leste om AC2 og bestemte meg for å spille igjennom det for å få med mer background story. Beste avgjørelsen jeg har gjort på lenge :D

Tre Assassins igjen så er jeg ferdig.

 

Tror du ja. hehe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...