Gå til innhold

Brütal Legend verdt 600?


The Minion

Anbefalte innlegg

Hei

Skal kjøpe meg en nytt spill til den nye PS3 min :D Har Burout Paradise og Skate 2, men skal kvitte meg med Burnout P. Blei egentli ganske skuffa over det :( Men da står valget mellom Uncharted: Drake's Fortune (skal skaffe 2 til jul :) og Brütal Legend. Hørt mye bra om det, men er det verdt 600kr? Eller skal jeg kjøpe Uncharted til 349? Og heller vente til etter jul med Brütal?

 

Takker på forhånd for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om jeg er en stor fan av Brütal Legend, tror jeg i ditt tilfelle jeg ville ha gått for Uncharted :)

Det er vel en av de ytterst få GODE eksklusive seriene man har på PS3èn, mens BL er et "helt greit spill" for de som ikke har et forhold til Tim Schafer, Metal eller Jack Black :)

 

Alt i alt, Uncharted har en mye større sjanse for å gi deg en større spill-opplevelse, samtidig som du sparer penger ;)

Lenke til kommentar

må si meg enig med snurreleif. Har bare spilt 5 timer ca. med brutal legend, og spillet er helt greit. kul musikk (viss du liker heavy/black metal), morsomme dialoger, og verden er utenom det vanlige i et åpen-verden-spill. ellers begynner jeg å ane at spillet er ett rts-spill, kamuflert som åpen verden...

 

tipper at brutal legend fort blir billig på play.com og kanskje i norge og. Det kan ikke bli feil med begge Uncharted spillene hverfall. klassikere begge to.

Lenke til kommentar

Intet spill er verdt 600. Bruk nettet for det det er verdt, kjøp brukt via finn.no eller utenlandske steder som thehut.com, play.com osv (hold deg under 200kr grunnet toll).

 

Har du nettopp kjøpt deg konsoll finnes det mange kvalitetspill selv om de er 1-2-3 år gamle som ligger rundt 100-200 lappen. Du får garantert mer ut av konsollen ved å kjøpe 'gamle' spill pluss at du sparer penger.

Lenke til kommentar

OK, kjøpte meg Uncharted 1, tenkte jeg skulle vente med toer'n til jeg var ferdig med 1'ern så får jeg med meg hele historien :) Uncharted 1 er jo KNALL!! Har spilt til den delen der du skal hente hu Elena etter at de har hoppa ut av flyet. Som dere skjønner har jeg ikke spilt det så mye enda :) Definitift det beste spillet jeg har spilt på PS3 så langt :D

 

Takk for fine svar folkens. Får vente til romjuls salget med Brütal Legend da :)

 

PS: Du azidops, jeg tenkte det samme med de spilla som er noen år gamle :) Men kan du/dere anbefale noen bra spill? Så hvis dere finner noen bra PS3 spill rundt 100-200kr si gjerne ifra :D

Har Little Big Planet, Burnout Paradise, Skate 2 og Uncharted Drake's Fortune fra før, sånn at dere veit om det :)

Endret av The Minion
Lenke til kommentar

trur ikke du har helt peil på klassiker er jeg. Nintendo er klassiker.FF7 er klasikker. Uncharted er et spill som er blitt en hit. Vil si det samme som og si at GOW serien er klassiker.

 

 

:) Du må ikke ta det så bokstavelig, og bli bitter, fordi jeg brukte ordet klassiker. Kanskje en ide å lære seg litt rettskriving, før du begynner å henge deg opp i hva andre skriver.

Lenke til kommentar

Så litt på dette LAIR spillet, det med drager og slik :D Så det på cdon.com. Tenkte jeg skulle spørre om det er verdt 89kr? Har hørt drit om kontrollen, men nå er det jo kommet en patch for en tid tilbake som fikser dette :) Tenkte jeg skulle gi dette spillet en sjangs tross for de fæle anmeldelsene. Eller skal jeg? Fint om noen av dere som har/har hatt spillet kunne si litt :) Om grafikk, lyd, kontroller osv.

 

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...