Gå til innhold

Er Modern Warfare 2 Linka opp med Pc og xbox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At Shadowrun floppa hadde vel mer med at det var et drittspill å gjøre enn at spillere kunne spille mot hverandre på tvers av konsoller. Man skal definitivt ikke se bort ifra at flere spill i fremtiden tillater delt spilling for flere plattformer, selv om det ofte er en rekke punkter som står i veien for det.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Andelen idioter er vel gjevnt fordelt på alle platformene vil jeg tro.

 

Hadde vært genialt hvis man klarte å samkjøre PS3 og Xbox, da man stiller ganske likt når det kommer til "utstyr" der, slik at de med tastatur og mus ikke får en kjempefordel :p

 

At Sony og MS samarbeider om et cross platform spill tror jeg aldri kommer til å skje [med mindre ms kjøper opp Sony eller noe]. De er konkurenter som kniver om absoldt alt, så jeg ville ikke ha for høye forhåpninger til noe sånt, selv om det ville blitt ganske så kult.

 

Og PC/konsoll på samme servere ville blitt for teit og ubalansert. Joystick med autoaim vs mus er selv da ikke noe fair fight. Mus ville vinne i et pfs, hands down [kanskje det finnes noe ekstremt gode spillere der ute som ville slått "run of the mill" pc brukere, men ikke på top nivå. For at spill skal bli fair er man nesten nødt til å samme type kontroll systemer for å ikke kaste balanse ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Hvis det kommer til at man kobler opp tastatur og mus til Xbox for spilling så er jo hele poenget egentlig borte. Du har da kjøpt en ferdigkonfigurert spille maskin som i prinsippet er en simplifisert pc med fokus kun på spill. Fair enough, men da ser jeg ikke helt poenget med å ikke bare bruke en pc...

 

+1. Det er jo bare å spille noen timer med kontrollen, så venner man seg jo til det og blir like god som alle andre. Blir du eid, må du forandre taktikk ikke kontroller.

Lenke til kommentar

Hvis det kommer til at man kobler opp tastatur og mus til Xbox for spilling så er jo hele poenget egentlig borte. Du har da kjøpt en ferdigkonfigurert spille maskin som i prinsippet er en simplifisert pc med fokus kun på spill. Fair enough, men da ser jeg ikke helt poenget med å ikke bare bruke en pc...

 

+1. Det er jo bare å spille noen timer med kontrollen, så venner man seg jo til det og blir like god som alle andre. Blir du eid, må du forandre taktikk ikke kontroller.

 

Akkurat når det gjelder kontrolklen vs mus+tastatur så tror jeg det dreier seg mest om tidligere PC spillere som ikke føler de har samme kontroll som på PC, ikke at de er dårligere enn andre konsollspillere etter å ha vendt seg til kontrollen. Tror det er frustrasjon over unøyaktighet og hurtighet generellt som er saken. Iallefall er det det for meg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...