Gå til innhold

God Of War III, diskusjon rundt kommende slaget mot gudene!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Måtte finne fram denne tråden :)

Spillet blir lansert 24 mars her til lands

 

Dette er the game jeg gleder meg mest til i dette året!!! Av alt jeg har sett og har lest om lover episke kamper av dimensjoner, for eks en kamp mot Posedion, what more needs to be said!!

In the end there will be only chaos!!!

Lenke til kommentar

Jeg bare tipper den datoen, men siden US får det 16 mars så ender det vel her enten den 24 eller i den siste uken i mars :)

Hvis vi ser tilbake på historien så vil vi få det i mai :)

 

Tipper vi får det 18 mars. Store spillanseringer pleier å komme ut på torsdager her til lands. (mens tirsdag vistnok er dagen som USA holder høyt).

 

Siden dette er et AAA(A) spill til Sony, så tror jeg de vil prøve å lansere det i mest mulig land samtidig, for å skape mest mulig hype om spillet når det kommer ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Traileren var imponerende, kjenner at det er nok det spillet jeg gleder meg mest til i vår/år. Spilte gjennom enern og toeren før jul, og det minnet meg på hvorfor jeg gleder meg så utrolig mye til 3eren. Det eneste jeg ikke likte i demoen til 3eren var hvordan du fløy med de Harpees. Merket der at både jeg og mange av mine kompiser ikke fikk styringen helt i fingrene. Fikser de det så blir det veldig bra :)

 

Traileren var btw utrolig godt laget. Chains are comming :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...