Gå til innhold

Gjest Slettet-Z3pP64ap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var skeptisk og boikottet mow i en dag :p

Etter og ha spillt non stop nesten siden jeg kjøpte det på fredag, så er jeg frelst igjen. Multiplayer er drit gøy. Og i 90% av kampene blir jeg velgt som server, og da har man jo ingen lagg problemer. hehe fint og ha ok linje.

Digger perksa. Spesielt level 25 coldheart kombinert med ninja perks. Kjører kun det. Usynlig ftw kombinert med silencer og sånn heat sesnsor scope på mg..

Lenke til kommentar

Tror IW aldri var redd for boikottingen siden det de har laget er tidenes skytespill punktum finale hehe. Tror fleste er enig med meg her at sjeldent har vi sett et så jævlig bra skytespill. Klarer ikke å forklare det, føles som spillet gir meg slags lykkerus. Liker du action og helter så er dette spillet ja ..... det er som å spille hovedrollen i The Rock eller noe og andre sinnsykt gode actionfilmer. Bare ENDA bedre.

Når jeg prøver å forklare spillet til folk jeg kjenner så kan jeg ikke, det er så mye kult i spillet at jeg kan bare si "kjøp det".

Lenke til kommentar

Ok, samle bensintanker. Greit.

 

Du påsto at det ikke var noen nye konsepter, og jeg ga deg et eksempel uansett hvor "dårlig" du måtte mene det er.

 

Uansett er det mye mer nytt i spillet, og selv om jeg var av samme oppfatning som deg tidligere har jeg forandret mening siden jeg faktisk har fulgt med på alt av nyheter rundt spillet.

Til og med "sjefs-boikotterne" forandret mening etter å ha fått prøvd spillet i Valve's egne lokaler.

Lenke til kommentar

Ok, samle bensintanker. Greit.

 

Du påsto at det ikke var noen nye konsepter, og jeg ga deg et eksempel uansett hvor "dårlig" du måtte mene det er.

 

Uansett er det mye mer nytt i spillet, og selv om jeg var av samme oppfatning som deg tidligere har jeg forandret mening siden jeg faktisk har fulgt med på alt av nyheter rundt spillet.

Til og med "sjefs-boikotterne" forandret mening etter å ha fått prøvd spillet i Valve's egne lokaler.

Jada, men ingenting nytt de andre spillskapere ikke kunne lagt til i en tilleggspakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...