Gå til innhold

God of War 3 Demo


SimenB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

merkelig. hadde krysset av selv også på begge disse punktene. men ingen demo :(

om noen skulle ha en kode til overs. er det ingen ting som gleder meg mere enn en PM:P

 

Syns forøvrig det er merkerlig att de ikke lar alle testo demoen. det kommer sikkert etterhvert forhåpentligvis.

 

kanskje den dukker opp vedløpa dagen :D? vet aldri.

ser forøvrig att jeg fikk ps3 nyheter forrige måned. så uflaks att ikke jeg fikk koden.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Runnet nettopp demoen og fyttigrisen for et sinnsyk bra demo! Her er i alle fall mine karakterer til demoen;

 

+ Episkt fra start til slutt, fantastisk grafikk, kule våpen, passe lang demo, flott stemmeskuespill, skikkelig blood & gore, råkule og ekle bosser og fiender.

 

- Den siste delen av demoen vil være vanskelig for første gang, ellers ingenting.

 

Grafikk: 10/10.

Lyd: 9/10.

Gameplay 10/10.

Holdbarhet: 8/10.

Konkluskon: 9/10.

Terningkast: 5.

 

Selv om jeg har både Xbox 360 og PS3 så synes jeg virkelig synd på de som ikke har en PS3 for dette spillet er sinnsykt episk, rett og slett!

Lenke til kommentar

Vel, jeg vil heller slippe å få mails i tide og utide enn å få èn demo. Og, nei, det er ikke fordi jeg hater Playstation og spillene dens, men fordi jeg har fått over 50 e-mailer på tre dager nå, og det er gjennomsnittet jeg ligger på. Dessuten blir det bare enda bedre når jeg først sitter med spillet i hendene.

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt GoW collection, der følger det med demo. Kan sikkert gi bort den når jeg får spillet :)

 

forøvrig så får du med demo av gow3 om du kjøper district 9 på bluray.. Men vet ikke når den kommer da.

 

Det er bare i USA

Endret av King of Universe
Lenke til kommentar

Kanskje kode til demoen bare ble sendt til dem som var over 18?

Spilte gjennom den i går, det var temmelig blodige og brutale greier. Ikke akkurat et spill som får folk til å kjøpe PS3 til unga i stedet for Wii... ;)

Selv om jeg ikke er stor fan av kamera som ikke kan styres på og bosskamper som avsluttes automatisk bare man trykker på riktige knapper, så var dette en vanvittig fet demo!

Sekvensen der man fløy minnet meg om det originale Star Wars-spillet fra tidlig 80-tall, for dem som er gamle nok til å huske det... ;)

Lenke til kommentar

faen meg en av de råeste demoene jeg har spilt,utenom FFxii da.helt syk grafikk på absolutt alt av omgivelser,og kratos også. Bra de har tatt i bruk moves fra 1 og 2 da. Gleder meg som fy når det kommer ut i mars. Men jeg har Bayonetta og Dantes inforno og Darksiders og NG2 i mellomtiden.Kommer til og gråte av gleder når det kommer ut :rolleyes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...