Gå til innhold

APB: All Points Bulletin

Anbefalte innlegg

Skrevet

NEEI!! Mamma fant ut at vi skulle på hytta i kveld :( Får ikke spilt i dag!

Vær hjemme alene?

Ikke gammel nok til å være alene hjemme.

:p

Ah, fult mulig det ja! hehe :p

Tingen var at mamma og pappa ville at alle barna skulle være på hytta sammen i påska.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt når det ikke er internett der. Jaja. Får se om jeg rekker betaen i morra. Skal opp på hytta igjen i kveld, men håper at vi er hjemme i morgen ^_^

Lykke til med det :)

PC'n tok kvelden på Onsdag, må få fikset den til i morgen :blink:

Skrevet

Hvor kjøper man våpen i spillet egentlig? Alt jeg finner er Ammo automater i Financial District. Og ikke ser jeg noe kjøp av klær heller.

Skrevet

Du kjøper det hos contacts, som for eksempel Eva Orlandez i Water District. Desto mer rykte du har hos en faction, jo bedre våpen kan du kjøpe, hvis du har råd til det óg såklart.

Skrevet

Hvor kjøper man våpen i spillet egentlig? Alt jeg finner er Ammo automater i Financial District. Og ikke ser jeg noe kjøp av klær heller.

Klær kjøper du i social district.

Skrevet

Det kan muligens ta en stund, med tanke på at det har kommet to nye grupper med testere den siste måneden. Men hvem vet? Kanskje du har flaks ;)

Skrevet

Det kan muligens ta en stund, med tanke på at det har kommet to nye grupper med testere den siste måneden. Men hvem vet? Kanskje du har flaks ;)

NOOOOES :(

Skrevet

Hø...bombesikker på at da dette spillet ble annonsert så var det til Xbox360? Nå er det blitt et PC spill med muligheter for en Xbox 360 versjon? (*host*Age of Conan*nys*)

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Da det ble annonsert så var det både til PC og 360.

Skrevet

Fikk spilt en snau time i går, ble ganske lei av laggen. Nå som alle har fått seg litt forskjellige våpen er det utrolig irriterende hvis det lagger, for plutselig har motstanderen overtaket for han har et våpen med mye spray <_<

Men fikk kjøpt en combat rifle av noe slag for 5$ :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...