Gå til innhold

APB: All Points Bulletin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette skuffet... Mye lagg, nokså urealistiske animasjoner, biler og NPCer forsvinner i løse lufta.... Nei, nei, nei... Det ble jo bare tull dette. :rolleyes:

Synes også systemet var for avansert til å sette seg skikkelig inn i på knappe 2 timer. Brukte jo ca. 45 minutter på å lage kisn og tutorialen. Dette med oppdeling i instancer likte jeg virkelig ikke! Det å skifte distrikt tok lang tid. Men blir sikkert morsomere om jeg spiller med noen. Prøvde det, men kunne ikke en gang gå inn i bilen til de jeg var i party med. Fortsatt var veldig mye uklart. Om dette blir P2P blir jeg nødt til å stå over. <_< Liker konseptet, men synes ikke de har utført det bra nok. Men det er vel fortsatt i beta så jeg bør vel gi dem en sjanse.

 

Huff, dette ble jo et eneste stort hylekor fra min side. ^_^

Lenke til kommentar

Dette skuffet... Mye lagg, nokså urealistiske animasjoner, biler og NPCer forsvinner i løse lufta.... Nei, nei, nei... Det ble jo bare tull dette.Dette med oppdeling i instancer likte jeg virkelig ikke! Det å skifte distrikt tok lang tid. Prøvde det, men kunne ikke en gang gå inn i bilen til de jeg var i party med.

 

Svaret på alt ovenfor er jo at spillet er i "work in progress". Hvordan mener du det med instanser skal funke da? Open world med 200 biler i hver gate?

Lenke til kommentar

Nå håper jeg bare det fungerer med å overføre det fra laptopen over til den stasjonære :unsure:

Hvordan gjorde du det? Bare kopierte du over?

 

Jeg la bare alt over på en minnepenn. Det tok lang tid med 27000 filer, men det gikk i alle fall.. Jeg åpna fila som lå inni Binaries.

 

For min del så opplevde jeg det litt kjedelig i begynnelsen, men i de siste fem minuttene var jeg kamp mot en criminal. Skulle holde et område. Det som var teit var at jeg glemte å kjøpe nytt våpen når jeg hadde penger til det, så vi løp begge rundt med startpistolene våre, men desverre var han litt bedre til å treffe enn det jeg var. Men beta runden var jo ferdig før oppdraget så hadde ikke så mye å si.

Lenke til kommentar

Dette skuffet... Mye lagg, nokså urealistiske animasjoner, biler og NPCer forsvinner i løse lufta.... Nei, nei, nei... Det ble jo bare tull dette.Dette med oppdeling i instancer likte jeg virkelig ikke! Det å skifte distrikt tok lang tid. Prøvde det, men kunne ikke en gang gå inn i bilen til de jeg var i party med.

 

Svaret på alt ovenfor er jo at spillet er i "work in progress". Hvordan mener du det med instanser skal funke da? Open world med 200 biler i hver gate?

Skrev det litt lenger ned i posten at det fortsatt var en beta, så jeg kunne ikke forvente mer.

 

Du har vel muligens rett i det med instancer, men synes det ble gjort på en dårlig måte. Finnes jo ikke noen form for filter for å få bort fulle instancer som fungerte for meg. Men håper xxTJxx har rett i at det var ekstra mye lagg, aldri i verden om jeg hadde klart å spille slikt.

Lenke til kommentar

Joda, dette er BETA, men det grunnleggande er det same i retail, og eg synes ikkje det var så veldig kjekt. Om ein ignorerer lag etc., så synes eg fortsatt spelet ikkje har så mykje å tilby. Eg tviler veldig på at eg kjøper dette, med mindre det vert store forandringar.

 

Orka faktisk ikkje å spele meir enn ein time av dei to timane eg hadde til rådighet.

Endret av Yfel
Lenke til kommentar

Hva var det du ikke likte? Kjøringa? Skytinga? Customization? Missions? Eller det rent tekniske, som lag osv.?

 

Lag ol. var det nok av, men det er jo noko ein forventer i beta. Customization var og bugged, i lag med graphics, men det er og noko ein forventer i beta. Missions etc., derimot, synes eg ikkje er veldig kjekt i APB. Gameplayet generelt er nesten litt kjedelig. Eg blei lei av spelet etter 2-3 timar.

 

Ein kjøper nytt våpen, gjer missions og skyter folk. Eg føler ein mangler abilities etc.

Lenke til kommentar

Hva var det du ikke likte? Kjøringa? Skytinga? Customization? Missions? Eller det rent tekniske, som lag osv.?

 

Lag ol. var det nok av, men det er jo noko ein forventer i beta. Customization var og bugged, i lag med graphics, men det er og noko ein forventer i beta. Missions etc., derimot, synes eg ikkje er veldig kjekt i APB. Gameplayet generelt er nesten litt kjedelig. Eg blei lei av spelet etter 2-3 timar.

 

Ein kjøper nytt våpen, gjer missions og skyter folk. Eg føler ein mangler abilities etc.

 

Kjører du 32bit OS?

Lenke til kommentar

Jeg hadde engentlig ikke noe problem med kjøringa, eneste var at bilene ikke alltid var like responsive. Kanskje pga. laggen.

 

Jeg opplever at kjøringen er jævlig treg. Må begynne å svinge lenge før svingen.

Da hadde du vel høy ping? Sikker på at det tok like lang tid hele tiden?

Lenke til kommentar

Jeg hadde engentlig ikke noe problem med kjøringa, eneste var at bilene ikke alltid var like responsive. Kanskje pga. laggen.

 

Jeg opplever at kjøringen er jævlig treg. Må begynne å svinge lenge før svingen.

Da hadde du vel høy ping? Sikker på at det tok like lang tid hele tiden?

 

Hadde ikke høy ping. Og ja, opplevde det hele tiden.

Lenke til kommentar

Hadde ikke høy ping. Og ja, opplevde det hele tiden.

Hmm, hadde ikke problem med kjøringen om du ser bort ifra lagg selv. Du er vel kanskje vant til annen type kjøring en det regner jeg med. Har aldri hatt problemer med spill som har meget dårlig kjøring. Har kanskje noe med at jeg er elendig til å kjøre? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...