Gå til innhold

Ulevert spill fra Absoluttspill.no


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurte på om noen kunne gi meg tips til hva jeg kan gjøre med Absoluttspill.no.

La inn en bestilling på "Star Ocean: The Last Hope Collectors Edition" den 13 August!,

spillet var da markert som "1 på lager" (husker ikke helt, mulig det var 3 stk), men de hadde det ihvertfall på nettsiden deres.

bestillingen ble lagt inn med VISA, så jeg har ikke mulighet å kanselere ordren...?

ca 2 dager etterpå, så var spillet oppført med (Lager....: X Levering: Utsolgt), slik har den vært siden da.

 

Ordren min er markert som "bekreftet mottatt", jeg har også trykket på "kontakt oss" og sendt de ett tilbakemeldingsskjema som lyder:

Skjul
"Jeg har lagt inn en bestilling på Star Ocean: The Last Hope Collectors Edition, denne la jeg inn 13 august.

Men bestillingen står fortsatt oppført som "bekreftet mottat", Lager er markert med Rødt X ser jeg, samtidig som "levering" står også oppført som "utsolgt". Betyr dette at dere ikke får den i mer? jeg bestillte med Visa, så jeg får heller ikke kanselert ordren.

 

Hvor blir det av spillet mitt? =)

Nå vet ikke jeg om pengene allerede har blitt trekt eller ikke, men jeg har som sagt fortsatt ikke mulighet til å slette orderen, så jeg vil jo motta spillet en vakker dag, men vurderer sterkt å heller bare vente på PS3 utgaven som ble annonsert i artikkel her idag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde faktisk (nesten) det samme problemet. Bestilte vel det samme spillet hos AS i slutten av juni. Det sto oppført som 1 på lager, og etter jeg hadde bestilt så var det X på lager. Venta en god stund og lurte på hva som tok så lang tid, for AS er jo trossalt kjent for raske leveringstider, utifra mine egne erfaringer hvertfall. Ble kontaktet en stund etterpå hvor de forklarte at når jeg bestilte så var det faktisk ingen på lager, men at det dessverre sto oppført at det var det. Men, jeg fikk det en stund etterpå uansett, etter at de hadde fått det på lager igjen :)

Venta ikke like lenge som deg though. Men hastverk er lastverk er det vel noen som sier.. :rolleyes:

Lenke til kommentar

Absolutt Spill og Dvd DA

Telefon: 32 72 35 00

 

Hadde selv masse problemer i sommer med en bestilling jeg aldri fikk. Sendte flere mail og det gikk lang lang tid før jeg fikk svar på en av de. Etterhvert ble jeg lei og søkte tlfnr. på gule sider, ringte de og forlangte pengene tilbake. Det skulle de ordne straks, men det gikk 2 uker før pengene var refundert. Elendig kundeservice og en ting er sikkert; heretter holder jeg meg langt unna bestillinger fra den butikken. Gamezone, elkjøp eller lefdal får mine penger i fremtiden!

Lenke til kommentar

Jeg kunne ikke vært mer uenig med BioDex. Absoluttspill har alltid levert varene kjapt til meg og det er nok derfor jeg kjøper spill derifra. I tillegg har de rimelige priser (ofte er de vel faktisk billigst).

 

Kundeservicen er jeg også strålende fornøyd med. Da jeg benyttet meg av kommentarfeltet (det som blir tilgjengelig når du kjøper) og spurte om de kunne skrive en liten hilsen til min bror, da spillet jeg kjøpte var en gave til han, gjorde de dette uten problemer. De sendte også en mail og lurte på om de skulle fjerne kvitteringen.

 

Absoluttspill.no får 6/6 hos meg hvertfall!:)

Lenke til kommentar

Med mindre du ikke har fått det med deg Rodrigues har AbsoluttSpill gått på en kraftig smell.

Jeg kan ikke huske sist jeg var på et norskt spill-forum som ikke hadde et par klage-tråder om Absolutt Spill.

 

Jeg kommer iallefall aldri til å bestille spill derfra med mindre jeg får bekreftet fra flere hold at de har skjerpet seg, kraftig!

For kundeservicen deres har falt betraktelig, desverre.

Lenke til kommentar

Absolutt Spill var uten tvil norges mest populære bestillings-side når det kom til spill blant "hardcore spillere", ikke bare var kundeservicen helt utrolig, men de var alltid presise med leveringene og man fikk alltid det man ville ha tak i.

 

Men som sagt, i det siste har jeg hørt at så mange som har kjøpt der før har endt opp skuffet og helt sjokkert over hva som har skjedd, ingen kjenner igjen det Absolutt Spill de bestilte hos før.

Jeg skal ikke si så mye da jeg aldri har kjøpt noe derfra, men det er ikke til å komme utenom at AS hadde et utrolig godt rykte, som nå er i ferd med å raseres på rot.

Lenke til kommentar
Med mindre du ikke har fått det med deg Rodrigues har AbsoluttSpill gått på en kraftig smell.

Jeg kan ikke huske sist jeg var på et norskt spill-forum som ikke hadde et par klage-tråder om Absolutt Spill.

 

Jeg kommer iallefall aldri til å bestille spill derfra med mindre jeg får bekreftet fra flere hold at de har skjerpet seg, kraftig!

For kundeservicen deres har falt betraktelig, desverre.

 

Dette skjedde for tre dager siden, så jeg kan ikke klage :)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Absolutt spill er noe dritt!!

Hadde ikke problemer med dem før, men når jeg prøvde å avbestille Just Cause 2, som forøvrig ennå ikke har kommet over en måned etterpå (venter på varen står det bare), har jeg fått nok. De svarer ikke på noen av emailene jeg har sendt og etter jeg snakket med en av dem via et tlf nummer noen hadde på diskusjon.no så har det heller ikke skjedd noe. Jeg vil ha tilbake pengene mine!

Kall meg gjerne "whinete" men jeg skal sende en klage til Fårbrukerrådet for å se om de kan få noe til å skje.

I og med at jeg går på trygd så er 500.- ikke noe jeg gir bort i hytt og pine.

 

Vist noen andre vil sende klage så kan dere bruke dette skjemaet.post-169-1100628435_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...