Gå til innhold

Mosaic - et enkelt lite flash-spill jeg har laget


Anbefalte innlegg

mosaicz.jpg

Her er et enkelt lite spill jeg har laget i flash. Alt du behøver å gjøre er å telle opp hvor mange farger du ser på rutenettet. Det høres enkelt ut, men det blir fort vanskelig.

 

jeg blir veldig glad hvis jeg kan få litt feedbak på spillet, jeg vil også at folk poster hvor mye poeng de klarer å få(har tenkt til å lage et online leaderboard, men det er vanskelig)

 

spill Mozaic

 

Spill Simplicity 2.0

Endret av NordicGamer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Var litt artig dette, fint lite spill som kan brukes som tidsfordriv i ny og ned. Ser du fikk inn muligheten til å bruke tastaturet, du kunne ikke lagt inn muligheten til å bruke numpaden å? Er litt lettere å slå inn tall med den.

 

skal legge det in når jeg får sjansen.

 

er på juleferie og har bare laptoppen min tilgjengelig. Den har ikke numpad, så jeg må vente til jeg kommer hjem før jeg får fiksa det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Likte konseptet i Mozaic, men du ble veldig fort ferdig med det og burde hatt noko tidspress eller noko slik på det.

 

Simplicity syns eg derrimot var kjempekjekt, og har spelt det veldig mange gangar nå. Syns berre at når du brukar tastpaturet burde det gått litt raskare. Men fikk 12270 poeng ;)

Endret av Sqw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...