Gå til innhold

Sniktitt: Assassin's Creed II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal ikke bli sett

Der ja! Da var jeg solgt for en setning og et sluttpoeng.

Helt enig! :)

Jeg følte det ikke som at jeg fikk et valg, jeg ble tvunget til å henrette en fyr foran masse tilskuere, noe jeg ikke likte der og da fordi jeg trodde jeg spilte et snikespill der fokuset var å prøve å holde seg i skjul.

Vet nøyaktig hva du mener, fikk ett slikt oppdrag i Acre? mener jeg det var, hvor en person holdt tale og plutselig sier han: "There`s the assassin"... Whut? :huh: (btw: jeg holdte hide knappen inne + at jeg stod bom stille midt i blant folket, passe langt unna han)

 

Har Eagle Vision skiftet navn til Neovision?

Litt kjedelig å høre at sverdkampene ute på gata ikke har forandret seg mye... Men det er ikke så viktig for min del, da jeg alltid prøver å være mest mulig "usynlig" :rolleyes: så det er en stor glede å høre at man kan gjemme seg blandt flere istedenfor bare munkene som i det første :)

Er helt gal på dette spillet og det er forhåndsbestillt ;)

Lenke til kommentar

Håper også snikefaktoren blir høyere her. I eneren følte jeg det ofte som enklest og mest naturlig å bare kjøre rett på. Vaktene var ikke vanskelig å ta av dage heller, så å løpe fra de virka nesten unødvendig. ^_^

Men skjønner jo at meningen er å være usett, for så å bare hogge til og forsvinne.

Husker spesielt en fyr i eneren jeg skulle drepe. Jeg ble oppdaga alt for tidlig, så da løp han avgårde. Og det å løpe etter han nedover gata føltes så uelegant som det kan bli. Da ville jeg heller gjøre oppdraget på nytt. :hmm:

Lenke til kommentar

Kudos til Gamer.no som gang på gang (spesielt de siste ukene) har klart å snekre sammen svært gode sniktitter og anmeldelser! Dere er lysår foran konkurrentene i Norge, det skal være sikkert! Ingen andre har like god kvalitet på tekstene, samt klarer å snekre det sammen så kjapt :)

 

Når det angår Assassins Creed 2, meget bra ny info vi fikk her. For min del har dette vært et kjøp helt siden før det engang ble annonsert :)

Lenke til kommentar
Vet nøyaktig hva du mener, fikk ett slikt oppdrag i Acre? mener jeg det var, hvor en person holdt tale og plutselig sier han: "There`s the assassin"... Whut? :huh: (btw: jeg holdte hide knappen inne + at jeg stod bom stille midt i blant folket, passe langt unna han)

Poenget her var vel at du var sveket av dine egne. Det var en del av handlingen at du skulle bli sett der.

Lenke til kommentar
*snip*
Da gjorde spillet en elendig jobb med forklaring, fordi det fikk ikke jeg med meg <_<

 

Lett å sovne av når halvparten av dialogsekvensene er som høytlesning av en middels god ex.phil-oppgave.

 

For min del har AC2 vært et sikkert kjøp siden det ble annonsert. Jeg er sjeleglad for at Ubisoft (eksklusive Jade Raymond) hadde baller nok til å forsøke noe nytt med det første Assassin's Creed - og enda gladere for at folk gikk hen og kjøpte det, slik at det ble økonomisk forsvarlig å videreutivkle konseptet.

Lenke til kommentar

Jeg blir ganske fornøyd om jeg fakisk får lov til å være leiemorder i etterfølgeren.

For det var sjelden jeg fikk være noen andre enn Rambo i eneren.

Når jeg først fant en god plass hvor jeg kunne kaste en kniv på målet i skjul ble jeg plutselig forflyttet til folkemengden og tvunget til å drepe en haug med vakter.

Skjønner ikke hvordan det kom gjennom testingen. Var alle testerene Rambo fans kanskje?

I tillegg var det nesten umulig å dø siden man kunne utføre "counter attack" til riktig tid for å drepe en vakt, mens de andre sto tålmodig rundt og ventet.

Den lave vanskelighetsgraden gjorde sniking overflødig.

 

Det har blitt snakket nok om hvor utrolig repeterende eneren er så jeg regner med at de har fått med seg det nå.

I tillegg har jeg et annet inderlig ønske: Fjern tiggere, eller gjør det lovlig å drepe dem.

Den infernalske skrikingen deres gjennom høytalerene kan får enhver person til å kaste hele surroundanlegget ut av vinduet. Jeg tror til og med de ande NPCene har et ønske om å få dem fjernet fra spillet.

 

Kommer nok uansett til å kjøpe AC2. Har tro på at de har tatt klagene til følge.

Jeg må jo også få med meg hvordan historien fortsetter. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...