Gå til innhold

Forumtreff i byen mellom de syv fjell!

Eplefe

Dato, en av to mulige. Hvilken velger DU?  

37 stemmer

1. 1. Dato etcetcet.

• 10.-11. oktober
      6
    • 7.-8. november
      13
    • Stemmer for å stemme
      18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

19 medlemmer har stemt og det er 3 stemmer i pollen? Prøver på nytt, jeg. :)

Edit: Da var pollen god som ny!

Endret av Laland
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Nesten så jeg kan vurdere å ta turen til Bergen for dette her..

Men, det kommer an på om jeg har tid råd, og alt det der..

Og, jeg tviler på at jeg gidder å dra tur-retur Bergen-Oslo samme dagen, så må finne meg et tørt og ikke alt for kaldt sted å sove..

Skrevet

Jeg er med på å spleise for deg, AltF4, eller i det minste spytte inn noen kroner. Jeg gjorde det samme med Eplefe, men hun kunne jo ikke komme uansett, så det ble det ikke noe av. Men jeg er mer enn villig til å hoste opp noen kroner for deg!

Blir ikke skikkelig forumtreff uten å høre AltF4 si "leet".

Skrevet

drugiS var også rimelig generøs med portemonéen. Legg til de andre som spyttet noen mynter i det hele så tenker jeg det ble et firedelt spleiselag. Deg, drugiS, "de andre" og meg. Vi er så greie vi.

Skrevet

Oi, tror minnet mitt har spilt meg et puss. Jeg var rimelig sikker på at jeg stod for minimum 50% av betalingen, men jeg kan jo ta feil. Samme det, er ikke så viktig.

Pollen burde vel avgjøres om ikke så lenge, ettersom den første datoen nærmer seg?

Skrevet

Hmm, enig i det. Må vite det litt snart, for hvis det ikke blir noe av det nå om to helger så vil jeg gjerne melde meg på et lan som varer fra onsdag til lørdag.

Skrevet

Er det noen som faktisk glemmer her at jeg spyttet inn kronasjer også på spill :) Hadde en plass mellom 40 og 70 kr i mynt som jeg ga fra meg!

Jeg kan faktisk ikke noen av datoene jeg. Hmmm Jeg får ta et eget mini treff i Oktober her hjemme hos meg om dette treffet ikke blir i oktober.

Men men dere får kose dere i hvertfall!

Skrevet

Jeg mener da bestemt at jeg betalte mesteparten selv. Husker at du slang på noen kroner, men det kostet meg minst en hundrings. Kanskje AltF4 selv fortsatt har spillet med prislapp?

Nei. Men det kostet 210 kroner om jeg ikke tar feil.

Er treffet i oktober får jeg neppe råd, med mindre det finnes en veldig billig reise og det blir arangert en aggresiv fundraiser. Og jeg er i utgangspunktet veldig skeptisk til å loppe dere for penger.

Er treffet i november skal jeg nok kanksje greie å få råd alene hvis turen ikke blir fordømt dyr.

Regner med at tog er det "billigste" - det er fortsatt planen til folket som skal oppover eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...