Gå til innhold

Tastatur til ps3 kontrollen.


HerrGhost

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville heller gått til innkjøp av et tastatur i fullstørrelse. Kompisen min har det lille, der brakk det ene påhengsfestet ganske fort, og det var veldig smått og knotete å skrive på, samtidig som det er irriterende å ha på kontrollen. Han har nå lagt det vekk og kjøpt seg et ordentlig tastatur.

Lenke til kommentar

Du kan jo også vurdere Logitech diNovo Mini

 

lifestlyerichblog_540x360.JPG

 

Jeg bruker denne til å styre PC'en min når den er koblet til fjernsynet, så slipper jeg å ha et tastatur og en mus liggendes. Dingsen tar omtrent like mye plass som et brilleetui og bakbelyste knapper regulerer lysstyrken etter behov når lokket åpnes. Synes det fungerer utmerket i forhold til størrelsen og det er ikke noe problem å skrive med når en har brukt det en liten stund. Kobles til med Bluetooth (dongle følger med om det ikke er innebygd), og vet at det er en liten spake på undersiden hvor en velger om en vil den skal kontrollere PC eller PS3. Siden jeg bare har PC så vet jeg ikke om en må synce bluetooth for hver gang en skifter mellom PC og PS3 men bør være lett å finne ut av.

 

Har svært bra batteritid, egne multimedieknapper og mousepad'en kan også brukes som piltastnavigator i f.eks media center og sikkert Xbar. Er kanskje litt dyr men om du bruker Æ, Ø, Å så kjøp den danske, er identisk med den norske varianten men billigere ;)

 

Edit: Som sagt så har jeg ikke PS3 så vet ikke om den kan brukes til å chatte i spill osb, men antar det siden den har egen switch for PS3 modus.

Endret av Toxin
Lenke til kommentar
Hva mener dere med USB keyboard? Er alle usb tastaturer kombatible med ps3, eller er det særskilte merker? Btw, funker mus og tast på alle fps'er, eller bare noen titler?

 

<--- Old school, vokste opp med mini-din og ps/2 (connector). Ang key+mus så er nokk det bare noen få spill, jeg kommer i farten bare på Unreal som støtter dette men i motsettning til microsoft så er det opp til utvikkere om ps3 skal godta key+mus som input (om jeg har forstått det korrekt).

Endret av BadByte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...