Gå til innhold

Demo: Batman: Arkham Asylum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
This item is currently for Xbox LIVE Gold members only. Silver members can check again in a few days or upgrade to an Xbox LIVE Gold Membership

Javel.

Får bare håpe at PC-kontrollene er solide, slik at man får et ordentlig inntrykk.

Skrevet

Fikk 6.5 MB/s på den offisielle serveren, så anbefaler alle å ta den for maks fart.

Nettopp ferdig med første gjennomspilling av demoen, og dette skal kjøpes når det kommer ut, det er sikkert.

Skrevet

Var følelsen jeg også fikk, Zealuu. Virker som et gjennomført, detaljert, og spennende spill. Elsker detective mode, samt å ha det morsomt med siste personen i rommet, bare for å se hvor redd han blir.

Skrevet (endret)

Laster ned fra hjemmeiden nå, går bedre. Spent på om den vil installere :p Ligger på 437 kb/Sek. ikke kjempemye men jeg skal ikke noe med nettet på en stund uansett.

Endret av AltF4
Skrevet

Har spilt litt nå - må si jeg er helt awestruck. Herlig spill med masse ekstra om hver karakter og herlig tegenseriestil på menyene.

Litt vel irriterende slow motion kanskje, og litt mye trykk venstre museknapp for å slå, men alt i alt et spill jeg gleder meg som en unge til julaften med å kjøpe.

Skrevet

F-A-N-T-A-S-T-I-S-K! Sykt gøyal demo. Herlig grafikk, og bare deilig og snike seg rundt fienden, sveve rundt og over dem og knerte dem bakfra og ovenfra. Dette blir nesten garantert kjøp!

Skrevet

Lastet ned og testet på PC nå, og det var overraskende bra. Hadde ikke hørt om dette spillet før i går, men både gameplay og spesielt graffikken var topp, fullversjonen skal helt klart skaffes :)

Skrevet

spillt gjennom demo'en nå og må si det var utrolig bra :D

hadde regnet med det skulle bli ganske okey, men er overasket over kor sykelig bra det faktisk var. skal garantert kjøpes ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...