Gå til innhold

FIFA 10 PC får 360 graders bevegelse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Betyr dette at Fifa til PC og Fifa til konsoll blir så og si det samme spillet i år? I såfall, good news.

Nei

 

Det er allerede bekreftet at PC versjonen vil vere sin egen versjon. Men dei skal vistnok lage ein ny motor til PC versjonen og kem vet kanskje FIFA 11 PC vil utklasse consol versjonen igjen.

 

PC versjonen har fåt ny produsent så eg leve i et lite håp om at alt endelig blir bedre.

Lenke til kommentar

Vet at ikkje FIFA 10 blir bedre en consol versjonen, men har håp om at dette blir langt bedre en tidligere PC versjoner.

 

For ordens skyld, det eg meine med ny produsent er ny sjefs produsent. Regner med det er stort sett det samme teamet som ellers jobber med spillet.

Endret av SynTerro
Lenke til kommentar

De kunne sagt at pc-versjonen blir det samme som konsoll versjonen, men istedet fokuserer de på 360 grader gameplay? Det jeg får ut av dette er at jeg kan forvente meg et nytt Fifa 09 PC-spill med forbedret bevegelse, men ikke forbedret grafikk. For meg var Fifa 09 til pc latterlig dårlig. Hvorfor skal det være så vanskelig å gi ut et fotballspill til pc-eierne som har de samme egenskapene som konsoll-versjonene har? PES klarte det med bravur, dog med fallende kvalitet på alle plattformer de siste årene. Jeg så fram til å teste fifas pc-versjon i år, men jeg vet nå at jeg kommer til å bli skuffet.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
De kunne sagt at pc-versjonen blir det samme som konsoll versjonen, men istedet fokuserer de på 360 grader gameplay? Det jeg får ut av dette er at jeg kan forvente meg et nytt Fifa 09 PC-spill med forbedret bevegelse, men ikke forbedret grafikk. For meg var Fifa 09 til pc latterlig dårlig. Hvorfor skal det være så vanskelig å gi ut et fotballspill til pc-eierne som har de samme egenskapene som konsoll-versjonene har? PES klarte det med bravur, dog med fallende kvalitet på alle plattformer de siste årene. Jeg så fram til å teste fifas pc-versjon i år, men jeg vet nå at jeg kommer til å bli skuffet.

 

 

Det er meir en dette som kommer. Det å legge til 360 bevegelse betyr ikkje at alt fokuset havner der, for alt me vet kan det vere copy paste code fra xbox versjonen.

 

Her er noken andre nyheter å bryne seg på

-New GK Behavior

-Team Mate Support Logic

-New Exponential Shot System

-Quick Throw-in system to allow you to catch opponents off guard with a quick throw back into play

-Quick Free-kicks allow you to get on with play.

-Quick Corners allow you to get to whip corners into the box whilst the opposition is organising its defense.

-More appropriate players forward at corners, seeing the big boys come up from the back.

-New Default Tele Cam.

-New Authentic Game Speed

-Legendary difficulty now available from the off, giving you the ultimate challenge!

 

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10...y-part-2-a.html

 

Hovedfokuset ligger i å forbedre det elendige gameplayed i år og det er tross alt det viktigste.

 

Alle nyheter er ikkje offentligjort endå

Endret av SynTerro
Lenke til kommentar

Det eneste jeg vil ha er en kopi av konsoll versjonen til pc. Det gjelder gameplay og grafikk. Disse gameplay-"nyhetene" sier meg at vi kan se langt etter et spill av samme kvalitet som konsoll-versjonene. De vil drive fokus bort fra det faktum at pc-eierne blir satt i siste rekke, så da kommer de med disse svada nyhetene.

 

Det er sikkert gode nyheter for mange, men jeg krever som sagt en eksakt kopi av versjonen som konsoll eierne får. Og det virker ikke som det vil skje i år heller.

Lenke til kommentar
Det eneste jeg vil ha er en kopi av konsoll versjonen til pc. Det gjelder gameplay og grafikk. Disse gameplay-"nyhetene" sier meg at vi kan se langt etter et spill av samme kvalitet som konsoll-versjonene. De vil drive fokus bort fra det faktum at pc-eierne blir satt i siste rekke, så da kommer de med disse svada nyhetene.

 

Det er sikkert gode nyheter for mange, men jeg krever som sagt en eksakt kopi av versjonen som konsoll eierne får. Og det virker ikke som det vil skje i år heller.

 

Som sagt dei lage ein ny motor i år, og i år er fokuset gameplay. Neste år, viss det ikkje er for mye å gjer med gameplayet, kanskje me ser graffik forbedringer. FIFA er et spill som har kort deadline for utviklerene.

 

Viss framgangen er tydelig i år så har eg faktisk tru på dette.

Endret av SynTerro
Lenke til kommentar
Fifa er og vil alltid være bedre på konsoll.

 

Ingen grunn til det.

Viss du tenker på kontrollen, så har det absolut ingenting med saken å gjer siden du kan koble akkurat samme kontrol på PCen.

Viss du tenke på å sitte i sofaen og bruke storskjermen har det heller ingenting med saken å gjer siden du kan sitte i sofa og koble PCen til storskjermen.

 

Grunnen til at eg vil ha PC versjonen er fordi eg har absolut ingen planer om nedgradere til consoll og eg har PCen min fast tilkoblet storskjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...