Joachim_F Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Om få måneder kommer Forza 3 til Europa. Les hele saken Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Fantastiske nyheter! Gleder meg enormt til Fm3 såpass mye tidligere også da gitt! Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Om få måneder kommer Forza 3 til Europa. Les hele saken det skal være 23. oktober. du har glemt et tall i saken... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Om ikkje PD snart får spikra ein dato for GT5, trur eg dei skal få veldig god konkurranse frå Forza 3. Det får dei nok uansett Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg er egentlig ikke så veldig glad i bilspill, og Forza 2 ble litt for simulator for meg, men dette ser jeg faktisk virkelig frem til. Håper noen av modusene har litt mer arcade preg over seg. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Har oppdatert artikkelen med ny dato. Til mitt forsvar stod det 3. oktober hos Eurogamer, som er kilden min for denne saken. Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 nice.. nå må fader meg PD få fingern ut av ræva! Microsoft har fått ut 2 forza spill raskere enn PD har laget ett fullstendig GT spill.. håper bare det er verdt ventetiden.. I mellomtiden får jeg vel kanskje kjøpe meg en xbox Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 PD lager alltid fantastisk kvalitet, for det kan jeg gjerne vente litt ekstra Når det er sakt, gleder meg til å prøve Forza 3 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Gleder meg ekstremt til dette! Håper vi får med en like solid karriere modus denne gangen også, og for guds skyld, behold menyene ganske like som de var på Forza 1 og 2. Beste menyene i et bilspill ever! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Spillet kommer også med muligheten til å spole tiden tilbake (som i Dirt 2), en funksjon som kommer godt med om du krasjer.Du mener vel GRID.. Ellers er dette spillet som endelig får meg til å kjøpe Xbox360. Men det er underlig at man nå skryter av mange biler, som man alltid har disset GT serien for Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Gleder meg stort til FM3 kommer og kommer helt sikkert å bruke for masse tid på det som jeg gjorde i FM2 og FM1 og att de nå også ikke bare tar med racerbaner er en veldig god nyhet. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Fantastiske nyheter! Gleder meg enormt til Fm3 såpass mye tidligere også da gitt!Stemmer! Det blir lett årets bilspel, gledar meg som ein unge! Då er det berre å få opp ForzaNorway igjen - gode minner! :-) Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 håper det kommer demo ihvertfall. liker bilspill, men er heeeelvetes kresen Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 30. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 om du er kresen så trur jeg forza vil falle i smak. en funksjon jeg håper på er en modus som lar deg lage løp på hvilkensomhelst bane med hvilke somhelst bil og hvilkesomhelst motstandere. inkludert bots. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. juli 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juli 2009 Spillet kommer også med muligheten til å spole tiden tilbake (som i Dirt 2), en funksjon som kommer godt med om du krasjer.Du mener vel GRID.. Spiller Dirt 2 for tiden, og hadde glemt at den funksjonen var i Grid også. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 3. august 2009 Rapporter Del Skrevet 3. august 2009 (endret) VIRKELIG bra å få se en bilspill-artikkel. Jaggu på tide! Dette spillet har jeg selv allerede fulgt med på helt siden det kom rykter om det. Største som skjedde på E3-messen spør du meg (uten at jeg var der). Da kom jo ny hjemmeside, og masse info om spillet! Koste meg i flere dager med stoffet. Imponerende at de kommer så fort med spillet, og ikke tror jeg det er noe "hastverk"-spill slikt som Need for Speed serien (er vel egentlig en skam å nevne den serien i sammenheng med Forza-serien ). Forza 3 VET jeg blir bra!! De må nå bare bekrefte masse muskelbiler og klassiske eldre europeiske og japanske biler med bakhjulstrekk! Drifting er det heller ikke nevnt noe særlig om i det siste, men det står heldigvis i artikkelen her at det skal komme også! Gleder meg til å ta i bruk en 68 Barracuda eller en 70 Chevelle til akkurat det formålet!! Endret 3. august 2009 av Frode Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Joachim: Har Dirt 2 blitt sluppet? Det var jeg ikke klar over *sjekke lynraskt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå