Gå til innhold

Syke forhåndsbestilling tilbud på gamestop

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trur ikke du har peiling på hva du snakker om nå Avean. Det ligger en ekskluderingsliste på hjemmesiden dems, det er de eneste spillene dem ikke tar inn, samt duplikater.

Har handlet på dette tilbudet 2 ganger tidligere og blitt stoppet i kassen. Sier bare det jeg har erfart. Jeg ble fortalt av Gamestop ansatte at tilbudet gjaldt kun nye titler av verdi ikke litt gamle spill. Derfor syns jeg tilbudet høres feil ut. Bytt inn 2 spill mot et nytt, ja 2 splitter nye spill ja !

Ikke i Kr.sand :)

Kameraten min kjøpte 2 drittspill for 150 kr og 100 kr, og byttet med engang mot batman Arkham Asylum, han til og med spurte om han kunne gjøre det slik, litt rart i grunn.

De sa til meg at de aksepterer alt untatt en del gamle sports spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan man levere inn nintendo wii og xbox 360 spill kjøpt på play.com? Med andre ord, tar gamestop.no imot spill som ikke er sonefrie?

Dette er forklart tidligere, men her er en enkel forklaring på saken: JA! Det eneste de gjør er å sjekke spillet, og om det da faktisk kommer fra utlandet spiller det ingen rolle. Hvis de rynker på nesen av det og ber deg velge et annet spill skal du referere til deres nettside og si at ingen ting er nevnt om dette, ergo jeg skal kunne bytte dette spillet.

Selv må jeg nevne at jeg har vært å bestilt meg Assasins Creed 2 idag, og etter mye tullball med misting av spill på toget osv. har jeg fått meg spillet til en rimelig sum på 199 kr. Dette er et supert tilbud ^^

Skrevet
Kan man levere inn nintendo wii og xbox 360 spill kjøpt på play.com? Med andre ord, tar gamestop.no imot spill som ikke er sonefrie?

Dette er forklart tidligere, men her er en enkel forklaring på saken: JA! Det eneste de gjør er å sjekke spillet, og om det da faktisk kommer fra utlandet spiller det ingen rolle. Hvis de rynker på nesen av det og ber deg velge et annet spill skal du referere til deres nettside og si at ingen ting er nevnt om dette, ergo jeg skal kunne bytte dette spillet.

Selv må jeg nevne at jeg har vært å bestilt meg Assasins Creed 2 idag, og etter mye tullball med misting av spill på toget osv. har jeg fått meg spillet til en rimelig sum på 199 kr. Dette er et supert tilbud ^^

Takk skal du ha for svar. Egentlig synes jeg det er rart de tar imot spill fra utlandet da spill fra f.eks usa ikke funker på en xbox 360 kjøpt i norge.

Skrevet

Jeg har også opplevd å bli stoppet med spill som ikke er på eksluderingslisten. Dette skjedde da jeg prøvde å bytte inn Orange Box. Dette skjedde på Gamestop i Åsane. Jeg stod sikkert en halvtime og krangla med damene i kassa om at det ikke stod på eksluderingslisten. De påstod at strekkoden ikke ble godkjent som innbyttespill, og at spillet ikke var i sortimentet deres, jeg hadde kjøpt spillet i samme butikk bare måneder før og de hadde det fremdeles til salgs i butikken. Så det finnes nok titler som ikke er med på eksluderingslisten som de ikke tar imot.

På dette tilbudet skal jeg prøve meg med Gran Turismo Prologue, Leisure Suit Larry og X-Blades og kanskje noen flere hvis jeg finner noe anna ræl jeg ikke ønsker å ha.

Skrevet

Takk skal du ha for svar. Egentlig synes jeg det er rart de tar imot spill fra utlandet da spill fra f.eks usa ikke funker på en xbox 360 kjøpt i norge.

de tar ikke spill inn fra usa på xbox! de scanner inn spillet, så sjekker de om det står eu på det ellerno.

Skrevet (endret)

Nå er spill fra play.com, PAL spill da. Altså samme sone som resten av oss i europa bruker.

Det skjedde forresten en gang at de hadde problemer med å ta inn GRAW special edition jeg hadde(de klarte ikke å finne spillet i systemet), men da tok han bare et annet GRAW spill fra hylla de hadde, og slo det inn med det elno.

Endret av Gormers
Skrevet

Jeg forsøkte å kjøpe fra play.com... men får ikke lov å kjøpe i pund!

Får dette opp:

Why do I need to review the delivery address?

Items priced in pounds can only be delivered to UK addresses.

Items priced in euros can only be delivered to European addresses outside the UK.

Electronic items, gadgets and toys can only be delivered to UK addresses.

Electronic items, gadgets and toys valued at £50 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.

Games items valued at £80 or over must be delivered to your credit/debit card billing address, which must be in the UK.

Mobile content can only be purchased if you have a UK credit/debit card billing address.

Choose a different delivery address.

Hva er dette fornoe? Velger jeg Euro kan jeg få betale?

Virker jo som alle her får betale i pund, hvorfor får ikke jeg det da!

Skrevet (endret)

Er det noe brukt du kjøper?

Hvis jeg husker riktig så skal det gå greit med pund på nye spill ja, men når det gjelder brukte spill så må man betale i euro.

Endret av Gormers
Skrevet
Det skjedde forresten en gang at de hadde problemer med å ta inn GRAW special edition jeg hadde(de klarte ikke å finne spillet i systemet), men da tok han bare et annet GRAW spill fra hylla de hadde, og slo det inn med det elno.

Ja det kommer nok an på hvor serviceinnstilt han bak disken er, det var ihvertfall ikke noe snakk om det når jeg var inne med Orange Box.

Skrevet
Jeg forsøkte å kjøpe fra play.com... men får ikke lov å kjøpe i pund!

[...]

Virker jo som alle her får betale i pund, hvorfor får ikke jeg det da!

Og du kjøper frå Play.com og ikkje nokon via PlayTrade?

Skrevet (endret)
Playtrade er det en egen butikk? får bare opp play.com når jeg googler det

play trade er kun for de som bor i storbritania.Forbrukere der kan selge spill osv. til hverandre via Play.com.

Endret av Gamez
Skrevet

Kan ikke gjøre dette syke tilbudet på alle kommende spill, dem taper sikkert litt på det :p

Jeg skal levere inn 4 spill for ca 420kr og få Ratchet And Clank og Uncharted 2 Among Thieves for 2kr :p

422kr for 2 nye flotte spill er skambillig!!

Skrevet

noen som vet om det går ann å gjøre om forhåndsbestillingen sin til en av de andre tilbudene? en av forhåndsbestillingene mine er splinter cell conviction, trodde det skulle komme ut i år som det stod på plakaten (er lite oppdatert).

Skrevet

Kun spillene i kampanjen er til 1 kr. Mens alle andre spill du forhåndbestiller og leverer inn 2 spill på vil koste deg 199 kr. Jeg angrer på jeg forhåndbestilte Call of Duty 2 og God of War 3 allerede.... kommer sikkert bedre tilbud på disse spillene også til 1 kr

Skrevet
Kun spillene i kampanjen er til 1 kr. Mens alle andre spill du forhåndbestiller og leverer inn 2 spill på vil koste deg 199 kr. Jeg angrer på jeg forhåndbestilte Call of Duty 2 og God of War 3 allerede.... kommer sikkert bedre tilbud på disse spillene også til 1 kr

Det er ikke sikkert. Det er ikke alle spill som blir lagt ut til kampanje, Risen bl.a. kommer etter sigende 2. oktober, men har ikke sett noen kampanje på det ennå.

Vil heller ikke forhåndsbestille det til 199,- for da får jeg i prinsippet 100 kr mindre for hvert av de to spillene jeg måtte byttet inn. Bedre å spare innbyttespillene til 1-kroneskampanjene, da man får mest igjen for de. Kommer nok til å kjøpe Risen og andre ikke-kampanjespill til fullpris for ikke å bruke opp alle innbyttespillene mine for kjapt. :)

Skrevet

Om man finner et spill til f.eks 99 kr, kan man da kjøpe 4 likense spill å levere inn? Eks. jeg kjøper 4 lost xbox360 spill og velger å bytte dem inn i 2 kampanjer til 1 kr? Er det lov? Eller er det kun lov å levere inn 2 forskjellige titler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...