Jump to content
Sign in to follow this  
Odesseiron

Anmeldelse: Guitar Hero: Greatest Hits

Recommended Posts

Bare et stort: "MEH..."

Guitar Hero er så utmelket og gammelt nå at det er på tide å skyte kua.

"... Synd er det, for det kan godt være det krydderet serien trenger for å ikke stagnere helt i den samme gamle gjørma snart."

For sent, gjørma har allerede tørka og størkna.

Annonse

Hvordan fungerer det egentlig å spille kun gitar i disse spillene som åpner for fullt band?

Er det kjempestusselig eller er det helt likt som i vanlig Guitar Hero?

Det er tilsvarende gitaropplegget i de tidligere spillene, så om du ikke føler behov for noe annet enn å klimpre på plastbanjoen så trenger ikke det nødvendigvis å gjøre spillet mindre aktuelt.

Edited by Odesseiron

Aha, jeg har ingen erfaring med de nye GH-spillene.

Tenkte at samboeren kunne synge, så kan jeg spille gitar.

Hvis det er mulig, blir det et garantert kjøp. Jeg savner spill som jeg kan spille sammen med personer som ikke har den store interessen for spill generelt.

Huff og huff, nei dette er for mye av det onde altså. Merker at jeg havner lengre og lengere bort fra GH serien og begynner å helle mot RockBand, som leverer kvalitetspill og ikke middelmådige spill. Melking, melking og atter melking. Jeg vil oppleve noe nytt, når jeg spiller et spill. Har man spilt et GH spill, holder det. Da har man skjønt poenget, og spilt de alle.

Edited by Paisley

Denne utgivelsen er gjennomført piss. Dette burde vært gitt ut som DLC, og ikke et fullverdig spill.

Både Rock Band 2 og Guitar Hero: World Tour fremstår som gode platformer hvor man kan utvide i det nesten uendelige med nye sanger til.

Synes forsøkene på nye spillelementer som kom i World Tour var bedritne, så jeg tror det vil gå en lang stund før jeg våger meg borti noe mer i GH-franchisen. Rock Band er greit, for enn så lenge...

Edited by GangsterPanda