Gå til innhold

Xbox 360 til 999,- på Gamestop - specs


zawson

Anbefalte innlegg

Xbox Arcade til 999,- er jo et fint tilbud for de som vil ha en ekstra konsoll, en billig inngang i next..current gen, eller som bare vil spille alle de 360-eksklusive spillene på markedet. Jeg har vurdert dette tilbudet flere ganger jeg.

 

Personlig så syns jeg det er bra når butikker kjøper inn stort antall av en konsoll slik at vi kan få den billigere. At de fortsatt selger den til 999,- betyr ikke nødvendigvis at den selger dårlig. Kan like gjerne bety at de kjøpte inn et veldig stort antall eller at de som kjøper 360 heller kjøper en annen versjon av den.

 

Og personlig så føler jeg meg mer som en gamer når jeg kan få tre spill for 600,- fra utlandet, enn kun ett fra Norge til 549,- - men det er kanskje bare meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vurdert dette tilbodet no, fristar med ein Xbox også, men det som irriterar meg er at MS tar blodpris for harddisk om du skal kjøpe det separat seinare. Ein 120GB ligger på rundt tusenlappen i norske webshops?!

 

Då er eg plutselig ikkje så mange hundrelappane unna Elite som i tillegg har headsettet, kablar og mest sannsynleg ein betre bundle av spel. (Komplett.no har Elite med Lego Indiana Jones og Kung Fu Panda til rundt 2500,-)

 

Dersom ein kjøper harddisken på eBay og den skulle ta kvelden, vil Elkjøp e.l. då vere vanskelige om ein prøver å få den reparert/erstatta på garantien? (Då utan kvittering for kjøp i den butikken)

Lenke til kommentar
men det kuleste med elite og pro er det fantastiske headsettet til 5 kroner.

 

Syns de funker ganske så greit jeg. Har hatt mitt siden første gang jeg kjøpte 360, som er over 2 år siden!

 

joda, de er helt grei. men tanken og ironien bak svaret er at de ikke har klart å legge det som standard i alle 3 versjoner. (med tanke på at det koster 5kr å produsere)

Lenke til kommentar

Det som er utrolig er du som jo ikke akkurat oser av positivitet for Xbox 360 har avatar fra et Xbox-spill.

 

Dette er et godt tilbud, benyttet det her om dagen selv. Ikke til meg selv, men spleiset med noen andre og ga den bort i gave. Helt ypperlig som introdusksjon til konsoller, slik Dunedain sier.

 

Og jeg føler meg mer gamer når jeg spiller spill, samme hvor mye jeg ga for dem.

Lenke til kommentar
De har fremdeles dette tilbudet? Sier det meste om hvor elendig 360 selger. Helt utrolig.

 

Det seier vel meir om kor bra Xbox360 faktisk sèl. Jo meir eit produkt sèl, jo større blir masseproduksjonen ergo mindre produksjonskostnader. I tillegg kan det ha noko med at GameStop kjøpte inn eit stort parti og har kampanjen til partiet er tomt :)

 

Føler du kjem med usakleg og veldig lite konstruktiv kritikk, ikkje er det særleg "on topic" heller :whistle:

Lenke til kommentar
De har fremdeles dette tilbudet? Sier det meste om hvor elendig 360 selger. Helt utrolig.

 

Det seier vel meir om kor bra Xbox360 faktisk sèl. Jo meir eit produkt sèl, jo større blir masseproduksjonen ergo mindre produksjonskostnader. I tillegg kan det ha noko med at GameStop kjøpte inn eit stort parti og har kampanjen til partiet er tomt :)

 

Føler du kjem med usakleg og veldig lite konstruktiv kritikk, ikkje er det særleg "on topic" heller :whistle:

 

Er det jeg har sagt tidligere før barnslige moderatorer føler for å slette alt som ikke passer dem. For ikke snakke om utestenging av folk som ikke gidder å sleike dem i ræva.

 

Ja, de har mest sannsynlig kjøpt inn et stort parti, men det viser jo bare hvor elendig den selger. De har hatt dette ekstreme tilbudet i minst 6 måneder nå! Enda er de ikke solgt ut.

 

Og Playstation 3 selger mye bedre enn 360 i norge selv med slike ekstreme 360 tilbud. Det sier alt.

Lenke til kommentar
De har fremdeles dette tilbudet? Sier det meste om hvor elendig 360 selger. Helt utrolig.

 

Det seier vel meir om kor bra Xbox360 faktisk sèl. Jo meir eit produkt sèl, jo større blir masseproduksjonen ergo mindre produksjonskostnader. I tillegg kan det ha noko med at GameStop kjøpte inn eit stort parti og har kampanjen til partiet er tomt :)

 

Føler du kjem med usakleg og veldig lite konstruktiv kritikk, ikkje er det særleg "on topic" heller :whistle:

 

Er det jeg har sagt tidligere før barnslige moderatorer føler for å slette alt som ikke passer dem. For ikke snakke om utestenging av folk som ikke gidder å sleike dem i ræva.

 

Ja, de har mest sannsynlig kjøpt inn et stort parti, men det viser jo bare hvor elendig den selger. De har hatt dette ekstreme tilbudet i minst 6 måneder nå! Enda er de ikke solgt ut.

 

Og Playstation 3 selger mye bedre enn 360 i norge selv med slike ekstreme 360 tilbud. Det sier alt.

 

Du er jo ganske latterlig da.

Eneste du har gjort de siste dagene er å klage over ting relatert til xbox. Plager det deg at du får en xbox til 1000lappen?

 

Hvem bryr seg om hvor mange de selger per dag/uke/måned/år i Norge? Vi har færre innbyggere i hele landet enn hva det bor mennesker i Leeds eller en random annen storby.

 

Og angående din kommentar om moderatorene så skjønner jeg de jævlig godt, eneste du gjør er å trolle.

Lenke til kommentar

Har snuset på dette tilbudet lenge. Har mange ganger vært veldig klar for å ta turen ned, men samtidig ser jeg ikke noen grunn (for min del) til å kjøpe Arcade, da jeg trenger harddisk. Er også ganske sikker på at jeg ikke ville kjøpt et eneste spill til konsollen, da jeg har mer enn nok med PS3-innkjøp.

 

Det hadde uten tvil vært kjekt å hatt en 360 igjen, men jeg spiller nok ikke så mye lenger at det rettferdiggjør et kjøp av konsollen.

 

MagnarP; Hvor gammel er du? 14? Makan til kverrulering og dritt er det lenge siden jeg har sett.

Lenke til kommentar
De har fremdeles dette tilbudet? Sier det meste om hvor elendig 360 selger. Helt utrolig.

 

Det seier vel meir om kor bra Xbox360 faktisk sèl. Jo meir eit produkt sèl, jo større blir masseproduksjonen ergo mindre produksjonskostnader. I tillegg kan det ha noko med at GameStop kjøpte inn eit stort parti og har kampanjen til partiet er tomt :)

 

Føler du kjem med usakleg og veldig lite konstruktiv kritikk, ikkje er det særleg "on topic" heller :whistle:

 

Er det jeg har sagt tidligere før barnslige moderatorer føler for å slette alt som ikke passer dem. For ikke snakke om utestenging av folk som ikke gidder å sleike dem i ræva.

 

Ja, de har mest sannsynlig kjøpt inn et stort parti, men det viser jo bare hvor elendig den selger. De har hatt dette ekstreme tilbudet i minst 6 måneder nå! Enda er de ikke solgt ut.

 

Og Playstation 3 selger mye bedre enn 360 i norge selv med slike ekstreme 360 tilbud. Det sier alt.

 

Du er jo ganske latterlig da.

Eneste du har gjort de siste dagene er å klage over ting relatert til xbox. Plager det deg at du får en xbox til 1000lappen?

 

Hvem bryr seg om hvor mange de selger per dag/uke/måned/år i Norge? Vi har færre innbyggere i hele landet enn hva det bor mennesker i Leeds eller en random annen storby.

 

Og angående din kommentar om moderatorene så skjønner jeg de jævlig godt, eneste du gjør er å trolle.

 

Jeg troller fordi jeg faktisk bryr meg som spillmarkedet her i Norge? Fordi jeg faktisk kjøper spillene mine og ikke piratkopierer som nesten alle 360 eiere her? Eh.

Lenke til kommentar
Har snuset på dette tilbudet lenge. Har mange ganger vært veldig klar for å ta turen ned, men samtidig ser jeg ikke noen grunn (for min del) til å kjøpe Arcade, da jeg trenger harddisk. Er også ganske sikker på at jeg ikke ville kjøpt et eneste spill til konsollen, da jeg har mer enn nok med PS3-innkjøp.

 

Det hadde uten tvil vært kjekt å hatt en 360 igjen, men jeg spiller nok ikke så mye lenger at det rettferdiggjør et kjøp av konsollen.

 

MagnarP; Hvor gammel er du? 14? Makan til kverrulering og dritt er det lenge siden jeg har sett.

 

Hvorfor trenger du harddisk? Særlig når du sier du har mer enn nok med PS3 innkjøp (som de fleste typiske nordmenn)?

 

Og du sier jo også at du ikke ville kjøpt et eneste spill til den. Ærlig talk så skjønner jeg ikke posten din i det hele tatt.

 

Postet du bare for å si at du har PS3 og ikke trenger 360?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Min gamle X360 har streiket, og samtidig får jeg min nye TV imorgen så lurte på om dette tilbudet eksisterer ennå (siden da tar jeg bare min lille 20GB harddisk fra den gamle over i en ny arcade).

 

Hvis ikke det eksisterer - hvilke butikker i Oslo kjører Arcade billigst?

Og blir alle arcades levert med HDMI-utgang og kabel nå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...