VEH_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Slippdatoen til fem nettutgivelser er kunngjort. Les hele saken
cavumo Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Shadow Complex . Dette må være ett av de mest lovende arcade-spillene, med herlig grafikk og lang spilletid.
Mr. Pants Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Shadow Complex skal kjøpes med en gang det lastes opp. Jeg er også interessert i TMNT og Splosion Man, men jeg kommer nok til å laste ned demoene først. Det ser ut til å bli en flott sommer for oss som liker XBLA.
bar10dr_InnleggNO Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 Microsoft games er boikotta inntil de starter å lage Flight Simulator spill igjen.
NightReaper_InnleggNO Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Microsoft games er boikotta inntil de starter å lage Flight Simulator spill igjen. Hva har det med saken å gjøre? Dette er ikke spill fra "Microsoft Games".
Keylar Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Nesten så jeg vurderer å kjøpe en xbox bare for turtles in time
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå