Gå til innhold

LucasArts-klassikere på Steam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LucasArts-nostalgien inntar Steam.

 

Les mer

Jeg sikler som svarte på at de skal slippe ut Grim Fandango, det er rett å slett det beste eventyrspillet jeg har spilt :)

 

Sistgang jeg spilte det så måtte jeg tyne til Virtuell maskin med Windows 95, gikk forsåvidt, men ønsker de ordner opp i kompatibliteten å slipper spillet ut pånytt. Vant jo prisen "Best game no one played"

Lenke til kommentar

Dette virker veldig bra, men det er feller de kan gå i angående "bonusmateriell". Ta for eksempel Roland MT-32-lydene i Monkey Island 1, samt fullt stemmeskuespill og mer-ordentlig-enn-MIDI-lyd i et par andre gamle klassikere (husker ikke nøyaktig hvilke, men har alt satt opp optimalt i ScummVM, må vite). Når vi ser at vi ikke fikk soundtrack i det hele tatt med Quake I, så stiller jeg meg litt skeptisk.

Lenke til kommentar
Siden det fortsatt er Euro, så blir nok ikke noen spill på meg. Men flott for folk i USA.

 

Birger :)

 

De har nok valgt den verst tenkelige plattformen til å spre spillene sine (er kanskje ikke noe i veien med steam i seg selv, men det er det såvisst med Valve) hva gjelder pris, og forsåvidt kundeforhold også, da de ikke har kommentert omleggingen med et **** ord.

 

Satser på en lansering på Good Old Games eller D2D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...