Gå til innhold

Spiller folk CellFactor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har bare prøvd trialen, jeg. Men syntes det var skikkelig kult!

 

Ja... Eneste er at det har fått en del dårlige kritikker. Bla. 5.5 hos GameSpot.. Så er litt redd for at folk har lest reviews og latt vær å kjøpe det :p

Kjøpt en del spill for onlinespilling i det siste, for å oppdage at det er helt dødt på live.. Sikkert derfor man aldri får prøve Live i trials.. Heh

 

EDIT:

Kjøpte det. Logga inn på Live. No games found... lol

Endret av f4en
Lenke til kommentar

Finnes dette spillet på Playstation Network også? Om det gjør det tror jeg nemlig at jeg har sett på en kompis spille det. Det ser helt ok ut, men jeg holder meg unna tror jeg. Har nok av skytespill og om jeg vil spille noe lignende spiller jeg Unreal Tournament 3 eller Shadowrun.

Lenke til kommentar
Finnes dette spillet på Playstation Network også? Om det gjør det tror jeg nemlig at jeg har sett på en kompis spille det. Det ser helt ok ut, men jeg holder meg unna tror jeg. Har nok av skytespill og om jeg vil spille noe lignende spiller jeg Unreal Tournament 3 eller Shadowrun.

 

Elsker UT3 og dette gir litt samme feelingen. Med færre gamemodes, dog...

En smule blakk osv. Skylder på the credit crunch... På arcade, der i mot, spiller det tydeligvis ingen rolle om man har dekning på kortet eller ikke.. Har kjøpt en haug med spill nå uten noe "ikke godkjent"... Studeielånet i august får ta seg av minusen :D

Anbefaler alle å kjøpe dette spillet.. Utrolig value for de +- 80 kr det koster og vi trenger sårt europeiske spillere.. Sinnsyk ping når amerikanere hoster :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...