Gå til innhold

Call Of Juarez Bound In Blood (diskuter)


Anbefalte innlegg

Synes spillet var litt vel kort desverre, men er godt å se at det begynner å komme gode western-spill også, er jo masse potensiale i den sjangeren.

 

Jeg satser dog fortsatt en penny eller to på at Red Dead Revolver: Redemption kan bli hakket bedre, om det blir like bra som det ser ut til å bli that is.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg satser dog fortsatt en penny eller to på at Red Dead Revolver: Redemption kan bli hakket bedre, om det blir like bra som det ser ut til å bli that is.

 

Red Dead Redemption*

 

Jeg tror også RDR blir et bedre spill, men på en helt annen måte, ettersom CoJ er et FPS spill, så er RDR et 3rd person sandbox spill.

Lenke til kommentar

Fullførte spillet litt tidligere i dag. Til tider veldig underholdende. Brukte knappe 5 timer (normal), så det er ganske kort. Spilte stort sett med Thomas. Regner med å gå gjennom det igjen med Ray senere.

 

Noe av områdene i spillet var meget bra. De åpne områdene ble dessverre litt lite brukt. Derfor kan det blir interessant å se hva Rockstar gjør i sitt westernspill.

 

Teknologimessig skinner Chrome Engine 4 meget bra. Teksturene er noe av det beste jeg har sett på lenge. Ikke blitt så imponert siden Serious Sam kom ut. Ikke alle teksturer er slik men. Uansett imponerende. Filmatisk sett var det litt kjedelig. Techland trenger litt mer erfaring her. Veldig fornøyd med spillet totalt sett. 7/10.

Lenke til kommentar

Har også spilt gjennom historien på normal og tok meg rundt 7 timer. Et utrolig og overraskende bra spill, kanskje til tider litt for lineært og " rett frem" action , mens absolutt et heftig spill med mange kule effekter og ideer som f.eks duellene.

 

Syntes at hestene var absolutt noe av det mest negative ved spillet. Det føltes ikke som om man red på en hest. Det blir nesten litt som at biler ikke funker å styre i et bilspill. Hestene var en stor del i western.

 

Kommer definitivt å spille gjennom dette en gang til. Spillet hadde en bra og overraskende dyp historie som virkelig fanget meg og klistret meg fast til skjermen og kontrollen.

 

Har større tro på Red Dead Redemption som jeg tror kommer til å gjøre et mye mer gjennomført spill, men dette var flott oppladning til RDR. :)

Lenke til kommentar

Noe som fungerer bra for meg ved duellene, er å holde motduellanten mid på skjermen ved å følge bevegelsene hans, også vente med å skyte til siktet har nådd torsoen hans(skudd mot benene teller ikke)

 

Ett annet tips hvis du ikke har spilt spillet enda(heldiggris) å bare spille som enten Thomas eller Ray. På den måten kan du spille motparten ved andre gjennomspilling og oppleve mye nytt.

Endret av Sparks50
Lenke til kommentar

Hei

Jeg er ny her på forumet! :)

 

Og jeg lurer på en ting, siden det står:

 

Supported Video Cards at Release Time:

NVIDIA GeForce 6800/7600-7950/8600-8800/9600-9800/GTX 260-280 series

ATI RADEON X1650-1950/HD 2400-2900/3650-3870/4650-4870 series

 

Jeg har ATI RADEON HD3450 (256 MB). Og siden det ikke står noe om den så tenkte jeg å spørre.

Men siden jeg likevel er igang kan jeg vel spørre noen av dere som har litt peil om dette spille vil funke på min PC, jeg har:

 

Windows Vista Home Premium

Prossecor: AMD Phenom X3 8550 AM2+

Graphics: ATI RADEON HD 3450 (256MB)

Memory: 4096MB DDR2/800GHz

 

Takker på forhånd for svar :D

Lenke til kommentar

JA! Nå ble jeg glad. Da er det bare å løpe og kjøpe, takk for raskt svar :)

 

Ja, jeg ser det. Skrev litt fort uten å se hva jeg skrev XD

 

Men det står ikke noe om mitt videokort der det står supported videocards, men det har vel ikke noe å si det da.....?

Endret av The Minion
Lenke til kommentar
Noe som fungerer bra for meg ved duellene, er å holde motduellanten mid på skjermen ved å følge bevegelsene hans, også vente med å skyte til siktet har nådd torsoen hans(skudd mot benene teller ikke)

 

Ett annet tips hvis du ikke har spilt spillet enda(heldiggris) å bare spille som enten Thomas eller Ray. På den måten kan du spille motparten ved andre gjennomspilling og oppleve mye nytt.

 

 

Det samme funker også hos meg og klarer det nesten alltid på første forsøk slik. Siktet kommer alltid midt på kroppen eller i navle område.

 

 

 

 

 

Har spilt en liten halvtime med multiplayer, og av det lille jeg har prøvd, må jeg si at den er bunnsolid. Dette er noe man kan holde på med lenge : )

 

Helt enig. Har prøvd en del Wild West Legend og Manhunt som begge er utrolig morsomt å holde på meg. Manhunt kan bli litt desorienterende, men ser for meg mange timer online i dette spillet.

 

Kanskje westernspill blir den nye ww2 i spillverdenen? :D

 

Forhåpentligvis :)

 

Hadde også vært gøy med et spill hvor du spilte indianerne i kampen mot de hvite og andre indianer stammer i western.

Lenke til kommentar

fått spilt litt multiplayer idag, er jævla morsome småmods men sånn generelt sett har multiplayeren en del mangler. Hører spesielt rykter angående cheats, og hvor enkelt det skal være å få igjennom. Selv syns jeg man kunne ha hatt en clan/friend greie, som de fleste fps har idag..

 

Men jævla god underholdning nontheless!

Lenke til kommentar

Absolutt. Selv om det er et kort spill er det verdt de pengene du bruker. Så klart er det andre spill som til en billigere penge har bedre holdbarhet, men Call of Juarez er et spill man kan spille igjennom flere ganger.

 

Mye å kose seg med uten å spille online. Derimot bør du vurdere å få tilgang til online tjenesten, da det kommer ut pakker (dlc) og en pakken som dreier seg om enspillerdelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...