Vistula Uhlan Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Eg tviler på at det er betre å ligge i ei kiste, mens små insekt sakte, men sikkert, et opp kroppen din til berre beina er igjen, og dei smuldrer også opp. Men igjen, han kjenner jo ikkje noko av det da, så det er ikkje så ille for han eigentleg.
Monkeyboy Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Vel det meste er sagt om Michael Jackson, men jeg legger med de første versene av teksten til Paint a vulgar picture av The Smiths. Synes det passer ganske bra. At the record company meeting On their hands - a dead star And oh, the plans they weave And oh, the sickening greed At the record company party On their hands - a dead star The sycophantic slags all say : "I knew him first, and I knew him well" Re-issue ! Re-package ! Re-package ! Re-evaluate the songs Double-pack with a photograph Extra Track (and a tacky badge) A-list, playlist "Please them , please them !" "Please them !" (sadly, THIS was your life)
Apno Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 At et menneske har tatt kvelden er ikke noe å spøke om. Hvil i fred, Michael.
Laland Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 http://www.vg.no/musikk/michael-jackson/ar...hp?artid=560155 At ètt menneske har dødd er en tragedie. Å se folk følge etter er bare altfor ille.
Paisley Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Greit nok at det er synd at et menneske har gått bort og et menneske som har betydd mye for mange. Men jeg vil si at denne saken har gått for langt, og sakene som media i disse dager fremstiller rundt michael jackson er jo nesten tragisl. Jeg gremmes når jeg går inn på f.eks vg.no. Han er død, og det er trist nok det, men herregud så tragisk det er å se medienes saker rundt hans død.
TheScorp Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Hm, jaja. Folk får ha forskjellige meninger, er forsåvidt greit nok. Personlig mener jeg at han "døde" som artist når jackson 5 brøt opp, men han hadde noen sanger etter det. De siste ti årene har det jo bare vært skandaler. Og til de av dere som mener han var uskyldig... Du "settler" ikke for 22 millioner, hvis det ikke er noe i anklagene mot deg. Alltid trist at folk dør, men det fokuset som er på dette her gjør meg nesten kvalm. At fokuset fra kriger, sult og katastrofer blir satt til side fordi en person dør...En per de siste ti årene, middelmådig person i tillegg... Meh, skeptisk. Og når jeg ser reaksjonene til en del mennesker innser jeg at det er en syk, syk verden vi lever i. Jaja. Jeg kommer ikke til å savne han.. Fawcett var igrunnen ett større tap, selv om det heller ikke bryr meg stort.
Dunedain Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Er dette gjenferdet til MJ som man ser rundt 0:30?
Apno Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Var det Michael Jackson? Tror folk savner han litt for mye nå!
Zwink Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 Hva f*en var det? Creepy.... Det mener du vil virkelig ikke? Selvfølgelig var det ikke et gjenferd
Inaktiv bruker 3 Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 (endret) Artige påstander. Dere kan faktisk ikke benekte at det er et "gjenferd" før det motsatte er bevist. For å sette det litt på kanten. Selv om det mest sannsynlig er fake. Endret 11. juli 2009 av Sadfez
TheScorp Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 HAHAHA Gjenferd? Dere la merke til solen utenfor? Noe så enkelt som en skygge.
Slettet-P4UHS Skrevet 31. juli 2009 Skrevet 31. juli 2009 Hæ!! er Michael Jackson død!? erm....ja.....<.<
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Micheal Jackson sitt utseende fra Thriller musikkvideoen burde helt klart være med i L4D2 og div andre zombiespill/filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå