Gå til innhold

Halo 3 game night


Gormers

Anbefalte innlegg

Så jeg tenkte å sette opp en tråd i håp om å kunne stelle i stand en spillekveld med halo 3, der det bare er folk fra forumet som spiller med hverandre.

 

Hva vi spiller:

Jeg tenkte først og fremst på custom games, og her kan alle komme med forslag, siden jeg ikke har så veldig mye selv. Eksempler på forskjellige games jeg liker: Laser Ball, Jenga Tower, Br og sniper games med alle mot alle, og games der man må bruke kjøretøy til å splatte hverandre. Hvis vi kommer til kort med spill kan vi starte matchmaking og, der vi bare spiller mot hverandre.

 

Har ikke tenkt på akkurat dette så nøye, er jo mulig å ta det litt på sparket også, men sleng likevel ut games du liker.

 

 

DLC krav:

Jeg tenker det sånn at du må i det minste ha de gratis map packsa for at du kan bli med. Dette betyr at heroic og cold storage må være på disken. Vi kan klare oss greit da. Hvis alle som er med har de nye mapsa så er jo det flott, men jeg tror ikke det skjer.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan godt slå følge men jeg har desverre ikke alle map packene, litt for dyrt :)

Tror jeg har dem som er gratis og den ene packen som heter legendary eller noe slikt :p

Har ikke spilt Halo 3 multiplayer på over 1 år, så ikke regn med powning fra Toman aka xXKaiNZorXx nei :p

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Det er flott. Bare husk på å legge meg til vennelista.

 

Så det går altså for alle dere til fredag?

 

edit: De map packsa jeg nevnte er GRATIS. Men du må jo naturligvis ha en harddisk for å laste dem ned.

Legendary er ikke gratis, men har noen elsk baner, som blackout og ghost town. Men ikke noe krav altså.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Kan ikke bli aaaltfor lenge, skal på arbeid 12 på lørdag.. Og kommer hjem temmelig sent, begynner på jobb klokken 16 på fredag. Men når jeg er hjemme skal jeg nok kunne spille med dere! :D

Skal jobbe samme tid på fredag jeg og, men skal ikke jobbe på lørdag så jeg kan spille lenge.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Jeg er med i morgen en stund :D skal på jobb ni på lørdag :(

 

Vi må ikke gjøre dette til noe som skjer en gang, vi har jo 7,5 uker igjen av ferien så vi har vell mange muligheter. Vet ikke hvor mange som jobber fremover jeg, kanskje vi kan ta en i neste uke også?

 

Hvis vi trenger flere folk, har jeg sikkert flere på vennelisten som vil bli med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...