Gå til innhold

En tråd for hyllest av Super Mario Galaxy!!!


Toman18

Anbefalte innlegg

super-mario-galaxy.jpg

 

 

Super Mario Galaxy må jo være blant det beste ute denne generasjonen.

Spiller det daglig enda!!!

Gameplayet er fortsatt ikke gammelt, artistisk flott grafikk, elsker masse farger. Herlige plattformelementer, konge stemning

 

Kule powerups som helt konge å bruke. Banedesignet er helt fenomenalt bra laget!!!

Karakterene i spillet er søte og sjarmerende :)

Helt fortjent at Super Mario Galaxy scoret så høyt som det gjorde, med flere GOTY- awards en omtrent alle titlene som kom i 2007!!!

 

Snittet til Super Mario Galaxy hos gamerankings.com ligger på 97.3 av ca 90 anmeldelser, sykt imponerende!!

 

Hva synes dere, bør denne tråden leve som hyllest til Super Mario Galaxy?

Endret av Toman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske bra spill ja, men jeg hadde det ikke så veldig moro egentlig når jeg spilte det. De første banene var fantastiske, først og fremst pga gravitasjon som gjorde at det føltes som jeg spilte platformspill for første gang (igjen). Men det blir litt kjedelig etterhvert imo, uansett hvor fantastisk både musikken og grafikken og leveldesignet var. Litt vanskelig å si hvorfor, men jeg følte det slik i alle fall.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

SMG er beviset for at Nintendo fortsatt har det som trengs i spillbransjen. Et fantastisk spill fra start til slutt! Gameplayet, grafikken og musikken: Alt klaffet. Uten tvil denne generasjonens beste spill for min del(Braid ligger på en god 2. plass).

 

Forhåpentligvis vil SMG2 imponere meg like mye. Jeg håper også på at Nintendo arbeider like mye med musikken i fremtidige Mario, Zelda og Metroid spill som de gjorde med musikken i SMG. SMG har etter min mening Nintendo's beste soundtrack på 10 år.

Lenke til kommentar

Musikken i SMG er imponerende. Er jo spilt in av et symfoniorkester, og det er ikke ofte Nintendo bruker det (om de noen gang har brukt det i et spill tidligere?) Håper at det neste Zelda får samme behandling, er jo samme mann, Koji Kondo, som pleier å lage musikk til Mario og Zelda.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...