Gå til innhold

Hvilken gamer er du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha sett videoen så skjønte jeg ærlig talt ikke helt greia med "pro-gameren". Kan noen opplyse meg?

Dem som spiller for å vinne mot andre mennesker? Halo 3, CS, Warcraft, Starcraft osv er populære spill som det finnes mennesker som dedikerer mye av tiden sin til. Og da fokuserer de kun på ett spill som regel. Hvis du er pr0 nok kan du tjene en liten sum penger på å bli sponsa osv.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett videoen så skjønte jeg ærlig talt ikke helt greia med "pro-gameren". Kan noen opplyse meg?

Dem som spiller for å vinne mot andre mennesker? Halo 3, CS, Warcraft, Starcraft osv er populære spill som det finnes mennesker som dedikerer mye av tiden sin til. Og da fokuserer de kun på ett spill som regel. Hvis du er pr0 nok kan du tjene en liten sum penger på å bli sponsa osv.

Ah.

Da er vel jeg pro-gamer i CoD4 og World at War B)

Likte klangen i det egentlig.

Lenke til kommentar

Ser vel på meg selv som en "casual" gamer. Spilte mye før i tiden men nå tildags har jeg som regel ikke tid til så mye gaming lengre. Ikke lett å sjonglere jobb, baby, samboer og gaming :p

Er Rpg fan både på konsoll/pc og penn and paper. For noen av kompisene mine er det hardcore gaming. Så hvilke type gamer jeg er kommer vell litt ann på hvem som ser på hva jeg spiller.

Har ikke noe stort behov for å klassifisere meg selv som en eller annen slags gamer. Men, det var en artig video. :)

Lenke til kommentar

Tja, jeg er vel litt av hvert, utenom import og retro. (liker retro, men snakker ikke så mye om at nye spill er rippoffs av gamle. foruten at bioshock bare aer systemshock i ny drakt).

 

Tar spill litt alvorlig, jeg prøver å finne osv. Liker ikke så godt å tape. HATER når folk sier "Det er bare ett spill" når jeg blir litt irritert fordi jeg taper, også stikker samme fyren og maler seg opp og hopper opp og ned og vræler i 90 minutt. Og blir ikke lite sur om laget taper...og nåde meg om det bare er fotball ~~

Lenke til kommentar

De fleste vil nok havne i den kategorien som nevnes i tråden, men som ikke nevnes i filmen. Casual hardcore, der man spiller mye spill, men fordyper seg i de spillene man virkelig fatter interesse for. Dvs at man faktisk kjenner seg igjen i alle stereotypene som ble nevnt i Little Miss Gamer.

 

De fleste har nok vært innom de fleste av kategoriene på et eller annet tidspunkt :)

Lenke til kommentar

Tja, var en blanding av statistikk/hardcore gamer før (spilte mye RPG). Nå er det mer hardcore casual/retro. Har ikke tid til å spille like mye mer, men vil si jeg kan mer om spill enn det mengden spilling tilsier. Ganske god video egentlig :) Også delvis import ... Haha, kjenner meg igjen i alle stereotypene omtrent :D

Endret av Maister
Lenke til kommentar

Er vel litt av hvert selv. Da jeg hadde en PC som taklet online FPS-spill, så spilte jeg for å være god, og var en ganske hardcore/pro-gamer.

 

Nå går det kun i spill til PS3, men ser fortsatt på meg selv som en hardcore, siden jeg er kresen på spill, og de må tilfredsstille mine "gamer behov". Holder meg mao. til spill som oftest går igjen i gaming-communitiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...