Gå til innhold

Heroes of Newerth - Et nytt spill fra S2Games!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lakus jeg kan sikkert ta meg tid til å lære deg i morgen, får med en god del norske så alle prøver å være hjelpsome å ikke utnytte at du er ny i spillet.

 

Edit: Ser folk snakker om favoritt helter ja. Mine er begge agi heroes, Valkyrie og Sand Wraith. Valkyrie spiller jeg som dps og Sand Wraith som tank. Sand Wraith er faktisk den beste tanken hvis man spiller han riktig.

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar

Night hound er ganske kjekk om du er ny, konstant stealth ifra lvl 6. gjør så at du ikke dør så ofte fordi du kan bare løpe litt vekk så kan ikke motstanderne se deg lengre. åsså har han pounce som er en blink som er kjekk til å drepe heros som løper vekk når de har lite liv.

 

Thunder bringer er også ganske kjekk om du er ny, kan få mange kills med ultien hans å du trenger ikke være spesiellt god for å spille han. bare kjøp masse HP gear og kanskje litt magic armor så dør du ikke så ofte

Lenke til kommentar

Takk for tipsene, skal prøve ut de to + flere. Men akkurat nå er Chronos favoritten min, btw nerf engineer :p

Barbed armor skal funke bra mot det har jeg hørt :D.

Jeg hadde 300 damage, 70+ attack speed og 1200 liv med engineer. Barberd armor var et helvete :( Men turreten min brydde seg ikke særlig mye om Barberd armor:P Turret er elsk, like my damage men attackspeed x10. Når man legger til chain lightninghammer (husker navnet) til statsene ovenfor blir turret pluttselig insane :D

 

Er det noen som har en genrell item build for int heroes? Jeg ar liksom ikke funnet en bra en enda. Hvertfall i start/mid game.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Deadwood er nå min nye favoritt-hero! Jeg løp rundt med ham, og fikk 19 killstreak her om dagen. Det kan nevnes at vi tapte akuratt den runden, fordi 3 stykker på laget leavet i slutten.

 

Man burde få en 20 minutter suspensjon, eller noe lignende, hvis man leaver før runden er ferdig, etter min mening. Det er alt for lett å bare trykke disconenct, for så å joine et annet game, og late som ingenting, og det burde få større følger enn det det har i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...