Zwink Skrevet 20. juni 2009 Skrevet 20. juni 2009 awsome. Dette skal jeg følge med på videre! Virket ganske mirror's edge aktig ja, på en positiv måte
Suram Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Hei alle sammen! Weekly Build 3 er oppe. Se den her http://www.youtube.com/watch?v=hGP7xnEqk8U eller her: http://daretobedigital.com/team-informatio...5&team=2009 Takk igjen til alle for interessen. Best Regards DerailEntertainment.
- FuzioN Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Dette ser utrolig kult ut! Keep up the good work!
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Elsker grafikken, den er veldig simpel, men samtidig fantastisk. Ser royalt gøyalt ut og. Håper jeg får testet det en gang!
Avean Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Helt sykt imponerende etter så kort tid, hvilken spillmotor bruker dere eller er det selvkodet det også ? Isåfall er dere genier evt godt erfarne fra før av :o
Suram Skrevet 29. juni 2009 Forfatter Skrevet 29. juni 2009 Helt sykt imponerende etter så kort tid, hvilken spillmotor bruker dere eller er det selvkodet det også ? Isåfall er dere genier evt godt erfarne fra før av :o Vi bruker XNA med en del ferdige, opensource libraries. Jiglibx for fysikk og XAnimation for blended animation. Ellers er alt kodet selv. Det maa sies at XNA gjor det ekstremt lett aa utvikle spill, saa er veldig mye vi faar gratis. Alikevel tror jeg ikke arbeidstilsynet ville vaert imponert hvis de saa timelistene vare for disse ukene PS: Sitter paa jobb og koder og har derfor ikke norsk tegnsett
ShampooMacTavish Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Ser bra ut. Tør jeg spørre om dere skal fikse lyd og bakgrunn? Eller skal det bare være bygninger med et tomrom rundt?
Apno Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Ser bra ut. Tør jeg spørre om dere skal fikse lyd og bakgrunn? Eller skal det bare være bygninger med et tomrom rundt? Hvis de har planer om at det skal selges på Xbox Live, gjør de sikkert det. Fortsett sånn! Ser kjempe stilig ut!
Cerandin Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Virka fett! Spillet ville dog sett litt mer fancy ut om dere fikk en litt "glattere" farge for å si det slik.... Blir litt "skarpe" teksturer, jeg snakker sikkert bare tullball nå men personlig tror jeg litt mer glattere overflate ville sett bedre ut! Keep up the work
Laland Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Ser veldig imponerende ut sålangt! Gleder meg til å se progressjonen videre! :-)
Neheb Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Weekly build 4 er naa oppe og kan sees paa http://www.youtube.com/watch?v=wKAKDZ04Gj4 og http://daretobedigital.com/team-informatio...5&team=2009 (siste er litt treig) beklager forsinkelsen, men weekly build ble utsatt litt i haap om aa faa med de nye lysene, men fikk litt problemer med aa faa til riktig stil paa lyssettingen. Ser bra ut. Tør jeg spørre om dere skal fikse lyd og bakgrunn? Eller skal det bare være bygninger med et tomrom rundt? vi har foerste utkast til lyder inne i spillet naa, men de er ikke med i videoen enda For bakgrunn saa har vi planer om a gaa for en enkel sky-sphere. Spillet ville dog sett litt mer fancy ut om dere fikk en litt "glattere" farge for å si det slik.... Blir litt "skarpe" teksturer, jeg snakker sikkert bare tullball nå men personlig tror jeg litt mer glattere overflate ville sett bedre ut! Er enig i at de kan vaere litt for skarpe naar man staar stille, men (daarlig unnskyldning) man legger ikke merke til det naar man spiller. For oeyeblikket sitter jeg aa proever aa faa flere lys til aa see bra ut med cell shading stilen vi gaar med (de fungerer/ser veldig bra ut uten cell shading), men jeg skal proeve aa faa til litt blur og se om det hjelper seinere. Dere kan ogsaa foelge med paa designerens blog http://forumet.no/blog/bj%F8rnar_herstad/index.php?&st=0.
Craxmerax Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Ser ut til at det er blitt mer smooth nå Kjempe bra arbeid!
Error Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Jeg skjønner at poenget med spillet er å komme fra A til B på kortest mulig tid, og man konkurer mot seg selv (eller over internett?) for å få den beste tiden. Likevel synes jeg at det ser litt enkelt ut. Skal dere gjøre det vanskeligere, eller vil dere beholde den vanskelighetsgraden vi får inntrykk av på videoen? Hvis det er for enkelt får ikke spilleren noen utfordring og det blir veldig fort kjedelig = Spillerflukt. Hadde også vært kult om dere kunne fått inn noen upgrades og achievements så man har en konkret grunn til å spille spillet "bare en gang til" Endret 6. juli 2009 av Error
Suram Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Jeg skjønner at poenget med spillet er å komme fra A til B på kortest mulig tid, og man konkurer mot seg selv (eller over internett?) for å få den beste tiden. Likevel synes jeg at det ser litt enkelt ut. Skal dere gjøre det vanskeligere, eller vil dere beholde den vanskelighetsgraden vi får inntrykk av på videoen? Hvis det er for enkelt får ikke spilleren noen utfordring og det blir veldig fort kjedelig = Spillerflukt. Hadde også vært kult om dere kunne fått inn noen upgrades og achievements så man har en konkret grunn til å spille spillet "bare en gang til" Hehehehe du skulle prøvd å få til det som ble gjort i videoen du, er ingen som har fått til bedre enn 7 min de første 3-4 gangene de spiller Men ja, det kommer mer stuff siden, forhåpentligvis blir det veldig mye som kommer inn på søndagsvideoen denne uka! Minner forresten om twitteren vår, og (derail_dare) og at dere kan sjekke ut annet om dare på www.daretobedigital.com Takk igjen for interessen!
Suram Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Skrevet 11. juli 2009 Hei igjen folkens! Nok en uke nok en video. Mye nytt som har kommet seg inn i videoen denne uka. Tester av partikkel effekter (Ganske greie å se i deres nåværende oppsett ) nye teksturer, ny graphics engine, og en del nye gameplay elementer. Ta en titt her: http://www.youtube.com/watch?v=G-m_7fz4s4Y Teamlead har også lagt ut nye innlegg på bloggen sin om vår fremgang her: http://forumet.no/blog/bj%F8rnar_herstad/index.php Ha en fin helg!
Neheb Skrevet 11. juli 2009 Skrevet 11. juli 2009 (endret) doh, akkurat for sein Endret 11. juli 2009 av Neheb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå