Gå til innhold

Vår deltagelse i dare to be digital 2009


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711

Hvordan vet man hvor man skal? Jeg ser ikke noe slags map eller en pil som viser veien. Og hva er det man er? Er man en veldig lav person, eller en ball, eller hva?

 

Som vanlig syns jeg det ser dritfett ut og!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
doh, akkurat for sein :)

Mwhahahaha :)

 

Og som svar til Atsjonas:

Meningen med spillet er å komme til mål, det er en kamp mot klokka. Ideen er at det er en futuristisk idrett hvor du spiller som en "gladiator" og konkurerer med de andre deltagerene for å få best tid (Satser på at neste uke blir det multiplayer video :) )

Lenke til kommentar

Hei folkens!

It's that time again :)

Weekly build nr 6 er oppe, se videoen på:

http://www.youtube.com/watch?v=UX5jr3ryAX8

 

Nytt for denne uka er fungerende multiplayer, lyder, partikkel-effekter og mye annet snacks. Det har vært en ekstremt god uke for oss alle.

Med videoen følger også ett nytt innlegg i bloggen til teamlederen vår, Bjørnar Herstad. Han prater om fremgangen i spillet og om det vi opplever her i Skottland:

http://forumet.no/blog/bj%F8rnar_herstad/index.php

 

Takk igjen til alle som har tatt seg tid til å titte innom teamsiden vår og for dere som følger med her i tråden. Ha en fin helg!

Lenke til kommentar

Hei folkens! Endelig ferdig, her er link til siste build.

 

I denne videoen vil du også få se sammenligninger med gammel version.

Det har vært en utrolig opplevelse å være her nede, og vi er ekstremt fornøyde med resultatet.

Nå gjennstår bare protoplay, hvor vi skal vise fram spillet over helgen. (www.daretobedigital.com for mer informasjon om dette)

 

Som vanlig har Bjørnar skrevet blogg om den siste uka, den kan dere lese her:

http://forumet.no/blog/bj%F8rnar_herstad/?showentry=290

 

Vi kommer tilbake med mer om protoplay senere. Takk for interessen!

Lenke til kommentar

Da var Dare to be Digital over for oss. Vi hadde desverre ikke tilgang til internett igjennom protoplay, så jeg fikk ikke rapportert til dere.

Jeg er nå hjemme i norge og sitter og nipugger til de to eksamene jeg har i morgen for å ta igjen det jeg ikke rakk før jeg dro.

 

Skal alikevel ta meg tid til å fortelle kjapt hvordan det har vært:

 

Protoplay i seg selv var en fantastisk opplevelse. Å ha hundrevis av mennesker spille spille ditt og le og kose seg sammen er helt utrolig opplevelse. Vi hadde flere spillere (og dommere) som ble stående å spille i timesvis. De konkurerte med hverandre og seg selv for å hele tiden få bedre tider, noe som beviste at vi hadde gjort jobben vår godt.

Vi ble desverre ikke nominert til noen av prisene, men vi er alikevel veldig fornøyd med resultatet.

 

Dare To Be Digital er trolig den mest respekterte konkuransen i britisk spill industri. Jeg forstod dette først etter protoplay var ferdig, og vi alle hadde fått en invitasjon til en fest satt opp av Rockstar. På denne festen fikk jeg møte ledere for Rockstar North, Rare og andre spennende firmaer. Jeg har med meg så mange visitt kort hjem at jeg så vidt fikk plass til alle sammen, og jeg høre gang på gang at når jeg var ferdig med studiene var det bare å si ifra så ville jeg få intervju på flekken.

 

For alle som tenkte på å komme dere inn i spillindustrien vil jeg foreslå å delta i denne konkuransen. Jeg har fått enorme mengder med nye kontakter, og ikke minst; venner for livet. Det har vært 10 fantastiske uker og jeg ville gjort det igjen uten å nøle.

 

Takk til alle som har fulgt oss igjennom disse ti ukene! Håper dere har syntes det har vært interessant. Vil dere se filmer fra protoplay kan dere ta en titt på www.daretobedigital.com

 

Nå må jeg skynde meg å øve til eksamene mine :)

 

-Marius and Derail Entertainment out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...