Filmvenn Skrevet 17. april 2011 Skrevet 17. april 2011 Siden sist. Neste "målene" er vel å gjøre ferdig LFD1 og Saints Row 2. Left 4 Dead 2 1500/1500 Gjorde ferdig "The Sacrifice". Likte DLC`et som brang tilbake de overlevende fra 1`ern igjen. Men var bugget da jeg starta med det, så kunne kanskje ha fullført det mye tidligere hadde det funket på release. Satser på å fullføre 1`ern nå. Halo: Reach 1400/1400G - Inkludert Noble Map Pack og Defiant Map Pack Hvorfor man kan fullføre alle achievementene på et custom map, uten å røre de nye banene i Defiant synes jeg var labert. 800MS Points for 150G. Ohh boi. Dragon Age II 1130/1130G - Inkludert Exiled Prince Jeg likte spillet stort, selv om det samtidig skuffa litt og. Mye enklere enn 1`ern achievement-wise. Så det er egentlig en av de posetive sidene spillet virkelig har. Grinding for resources er litt lame btw... Mass Effect 2 1355/1355G Fint å kunne legge fra seg spillet med god samvittighet uten at spillet har skapt så altfor store hodebry for å være et stort spill som det er. Fantastisk spill om du spør meg, og jeg gleder meg som en unge på julaften til ME3. Vil ha syngende Morodin Solus i ME3. Raskulls 300/300G Fin liten platform-tittel. Er vel et spill jeg anbefaler sterkt til alle som liker platformer, eller småspill som har lignende kvaliteter som Plants Vs. Zombies, Limbo o.s.v. DLC`ene er lette, orginale achievementene er heller ikke vanskelige, brukte youtube stort sett hvis jeg ikke klarte en bane innen tida. Stacking 250/250G The Lost Hobo King likte jeg. Stacking er nok min favoritt-tittel i år så langt på XBLA. Litt dyrt DLC til 400MS Points, skulle egentlig vært 160MS Points slik DLC`ene til Raskulls kostet.
Fjellkriger Skrevet 22. juni 2011 Skrevet 22. juni 2011 Ganske fornøyd med å ha klart 100% PÅ Super Meat Boy. Dette er helt klart en av verdens vanskeligste platformers så jeg kan være stolt av tålmodigheten min nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå