Gå til innhold

Sniktitt: Aion: The Tower of Eternity


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det var artig, spesielt å kunne fly, man var jo rett og slett en engel :)

Skal ikke si så mye mer, vi har vel ikke lov (!) på grunn av NDA'en?

 

Håper vi får spille litt senere ôg, var litt kort med en helg men det var så absolutt verdt det, tror dette blir kjøpt med mindre det heller blir sparing til GW2.

Lenke til kommentar

Aion, eller Gayon som mange liker og kalle det. Av ulike årsaker, som de ekstremt feminine mannlige karakterene i spillet. Altså, det er nærmest umulig å lage en barsk mannlig karakter, og de asiatiske ansikts trekkene gjør det ikke akkurat bedre!

 

Nå skal det nevnes at selve spillet er meget bra gjennomført, nydelige omgivelser, musikk og historie . Jeg spilte speider som ettervert utvikler seg til enten Assassin eller Ranger. Assassin (som jeg da valgte) var en ganske underholdene klasse å spille. Naturlig valg ettersom jeg spilte Rogue i World of Warcraft.

 

Kan trygt anbefale dette til alle som har noe som helst interesse av MMO-spill.

Lenke til kommentar
Fikk ikke inntrykk av at det var så mye revolusjonerende innenfor mmo sjangeren. Ikke at det nødvendigvis er en dårlig ting, men det hadde vært fint om et selskap som er så stort som NCsoft hadde våget å prøve noe nytt.

 

Gir noen andre spill deg muligheten til å sloss i lufta?? Men utenom det så er det ikke så mye nytt. Uansett liker jeg spillet utrolig godt.

Lenke til kommentar
denne helga var artig ja, veldig bra spill, men bare for informasjon, det var en NDA du godtok når du registrerte beta-keyen, så hvis du ikke har fått spessiell tilatelse så trur jeg kanskje du burde være litt forsiktig :)

 

Spillets NDA gjelder ikke for pressen, men vi fikk noen få begrensninger fra utgiveren på vår tekst når det gjelder å ikke offentliggjøre små detaljer som kan endre seg frem til lansering.

 

Ellers var det gøy å spille Aion i helga.

 

Jeg rakk bare å bli lvl 18, men fikk sett det meste av hva betaen hadde å by på, og fikk muligheten til å "tanke" elitemonstre i en velfungerende gruppe.

Lenke til kommentar
Fikk ikke inntrykk av at det var så mye revolusjonerende innenfor mmo sjangeren. Ikke at det nødvendigvis er en dårlig ting, men det hadde vært fint om et selskap som er så stort som NCsoft hadde våget å prøve noe nytt.

 

Gir noen andre spill deg muligheten til å sloss i lufta?? Men utenom det så er det ikke så mye nytt. Uansett liker jeg spillet utrolig godt.

 

Hørtes ut som Lineage 2 all over again, bare med vinger :S

 

Det inntrykket fikk jeg også.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen grafikkhore, men grafikken i dette spillet virker forstyrrende på meg. Så mye faktisk, at jeg ikke kommer til å røre det.

 

Edit: For å utdype litt, så hadde jeg antageligvis følt meg som Seinfeld i den episoden hvor han var nødt til å ha på seg piratskjorta.

Endret av Rata
Lenke til kommentar

Jeg spilte Aion i nesten hele helga. Veldig bra MMO, og svært polert til å være beta. Jeg hadde forberedt meg på problemer med å logge inn, mange restarter av serveren, masse lag osv, men dette var en veldig trivelig opplevelse. Alt gikk knirkefritt for meg.

 

Jeg blir garantert å kjøpe Aion, men er redd for at spillet kan bli ødelagt av farmere, slik som Lineage 2 (et annet NCSoft MMO).

 

Ifølge offisielle kinesiske Aion forum er serverne overfylt med botter og farmere, noe som kan være med på å ødelegge spillopplevelsen.

 

Jeg håper og ber at NCSoft har lært av Lineage 2, som forøvrig er et veldig bra MMO i seg selv, og tar bottere og farmere på alvor denne gang.

Endret av Zarunil
Lenke til kommentar
Fikk ikke inntrykk av at det var så mye revolusjonerende innenfor mmo sjangeren. Ikke at det nødvendigvis er en dårlig ting, men det hadde vært fint om et selskap som er så stort som NCsoft hadde våget å prøve noe nytt.

 

Gir noen andre spill deg muligheten til å sloss i lufta?? Men utenom det så er det ikke så mye nytt. Uansett liker jeg spillet utrolig godt.

 

For å være pirkete må jeg nevne ett: FlyFF, (Fly For Fun ) også et asiatisk spill men som er meget underholdende. Skulle bare ønske man kunne fly overalt, slik som i FlyFF, akkurat på det punktet kan de kansje lære noe, men uansett blir dette en underholdende tittel. :)

Lenke til kommentar
Fikk ikke inntrykk av at det var så mye revolusjonerende innenfor mmo sjangeren. Ikke at det nødvendigvis er en dårlig ting, men det hadde vært fint om et selskap som er så stort som NCsoft hadde våget å prøve noe nytt.

 

Gir noen andre spill deg muligheten til å sloss i lufta?? Men utenom det så er det ikke så mye nytt. Uansett liker jeg spillet utrolig godt.

 

For å være pirkete må jeg nevne ett: FlyFF, (Fly For Fun ) også et asiatisk spill men som er meget underholdende. Skulle bare ønske man kunne fly overalt, slik som i FlyFF, akkurat på det punktet kan de kansje lære noe, men uansett blir dette en underholdende tittel. :)

Perfect World er et annet MMO hvor man får englevinger og kan fly, akkurat som i Aion. :)

Lenke til kommentar

Hmmm,, Enda en fantasy-klone. Aion bør være himla bra og revolusjonerende for at jeg gidder å prøve det.

 

" Spillet bærer likevel litt preg av sitt asiatiske opphav når det gjelder grafikken, noe som er spesielt lett å se på noen av dets merkelige dyr og hvordan de fleste mannlige karakterene ser ganske feminine ut og de kvinnelige svært unge." - Sier artikkelen.

Bare det ikke ødelegger spilleopplevelsen så er det vel greit.

 

Er helt utrolig hvor mange slike sword-fantasy spill det er der ute nå.Kunne ønske noen hadde mot til seg og lagd en knakende godt sci-fi - men det er en annen historie.

Lenke til kommentar
Hmmm,, Enda en fantasy-klone. Aion bør være himla bra og revolusjonerende for at jeg gidder å prøve det.

 

" Spillet bærer likevel litt preg av sitt asiatiske opphav når det gjelder grafikken, noe som er spesielt lett å se på noen av dets merkelige dyr og hvordan de fleste mannlige karakterene ser ganske feminine ut og de kvinnelige svært unge." - Sier artikkelen.

Bare det ikke ødelegger spilleopplevelsen så er det vel greit.

 

Er helt utrolig hvor mange slike sword-fantasy spill det er der ute nå.Kunne ønske noen hadde mot til seg og lagd en knakende godt sci-fi - men det er en annen historie.

 

Grunnen til det er at de er desidert mest populær. Enkelt og greit. Det finnes en del Sci-fi (som er i dev\beta), men basert på tidligere spill i samme sjanger, så har det vært uten mange suksesshistorier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...