HaukM Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hei, noen av dere kjenner meg kanskje fra Gamereactor. Jeg er en gutt på 22 år som er butikksjef i en spillbutikk i Kristiansand. Har alltid vært innom alle norske spillsider daglig, men ikke vært registrert på andre enn Gamereactor så langt. Mens jeg satt og kikket på Gamer.no i de sene nattestimer fant jeg ut at det er en ting Gamer.no mangler, nemlig et eget arkiv for anmeldelser, sortert etter konsoll, og så videre. Mitt første gjøremål her på Gamer.no blir derfor å samle sammen alle disse i én diger tråd, med linker og hele pakka. Finner du feil, mangler etc, let me know! NOTE: Jeg har ikke kommet lenger tilbake enn Oktober 2008, resten kommer i løpet av kort tid. Det tar tid å gå gjennom gamle arkiv! ----------------------------------------------------------- XBOX 360 [10] Gears of War 2 [9] Fable 2 Fallout 3 GTA IV: The Lost and Damned Guitar Hero World Tour Street Fighter IV [8] Dead Space Dynasty Warriors Gundam 2 F.E.A.R. 2: Project Origin Far Cry 2 Guitar Hero: Metallica Halo Wars Left 4 Dead Lips Mirror’s Edge Naruto: The Broken Bond Prince of Persia Pro Evolution Soccer 2009 Resident Evil 5 Saints Row 2 Skate 2 The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Tomb Raider: Underworld [7] A Kingdom for Keflings Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts Bionic Commando Call of Duty: World at War Command & Conquer: Red Alert 3 Fuel Legendary Lego Batman Madagaskar 2: Escape 2 Africa NBA Live 09 Ninja Blade Quantum of Solace Race Pro Scene It? Filmtoppen The Dishwasher: Dead Samurai [6] Afro Samurai Meteos Wars Midnight Club: Los Angeles Shaun White: Snowboarding Silent Hill: Homecoming The Last Remnant Tom Clancy’s EndWar Tom Clancy’s Hawx Velvet Assassin Warhammer: Battle March X-Men Origins: Wolverine [5] Flock Need for Speed: Undercover Rise of the Argonauts The Godfather II [4] Crash: Mind over Mutant Eat Lead: The Return of Matt Hazard Fracture You’re in the Movies [3] Damnation Lord of the Rings: Conquest Wanted: Weapons of Fate [2] Golden Axe: Beast Rider Onechanbara: Bikini Samurai Squad Shellshock: Blood Trails Stormrise Terminator: Salvation World Championship Offroad Racing [1] PLAYSTATION 3 [10] [9] Disgaea 3 Fallout 3 Flower Guitar Hero World Tour LittleBigPlanet Street Fighter IV [8] Dead Space Dynasty Warriors Gundam 2 F.E.A.R. 2: Project Origin Far Cry 2 Guitar Hero: Metallica infamous Mirror’s Edge Prince of Persia Pro Evolution Soccer 2009 Resident Evil 5 Saints Row 2 Skate 2 The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena Tomb Raider: Underworld Valkyria Chronicles Wipeout HD [7] Bionic Commando Call of Duty: World at War Fuel Legendary Lego Batman MotorStorm: Pacific Rift Naruto: Ultimate Ninja Storm NBA Live 09 Quantum of Solace Resistance 2 [6] Afro Samurai Killzone 2 Midnight Club: Los Angeles Shaun White: Snowboarding Silent Hill: Homecoming Tom Clancy’s EndWar Tom Clancy’s Hawx X-Men Origins: Wolverine [5] Eternal Sonata Flock Need for Speed: Undercover Rise of the Argonauts Sonic Unleashed The Godfather II [4] Eat Lead: The Return of Matt Hazard Fracture [3] Damnation Lord of the Rings: Conquest Wanted: Weapons of Fate [2] Golden Axe: Beast Rider Shellshock: Blood Trails Stormrise Terminator: Salvation World Championship Offroad Racing [1] WII [10] [9] Guitar Hero World Tour World of Goo [8] De Blob Guitar Hero: Metallica Madworld Tomb Raider: Underworld [7] Final Fantasy Crystal Chronicles: Echoes of Time House of the Dead: Overkill Lego Batman Little King’s Story Punch-Out Quantum of Solace Sam & Max: Season One Trauma Center: New Blood [6] Disaster: Day of Crisis Puzzle Kingdoms Shaun White: Snowboarding Skate It Star Wars: The Clone Wars: Lightsaber Duels Wario Land: The Shake Dimension [5] Animal Crossing: Let’s Go to the City Wii Music Need for Speed: Undercover Rapala’s Fishing Frenzy Sonic Unleashed [4] Crash: Mind over Mutant Deadly Creatures [3] Celebrity Sports Showdown Naruto: Clash of Ninja Revolution 2 Samba De Amigo [2] Onechanbara: Bikini Samurai Squad [1] PC [10] [9] Command & Conquer: Red Alert 3 Empire: Total War Fallout 3 Football Manager 2009 Grand Theft Auto IV King’s Bounty: The Legend Left 4 Dead Mirror’s Edge World of Goo [8] BattleForge Dawn of War II Dead Space Elven Legacy F.E.A.R. 2: Project Origin Far Cry 2 Football Manager Live Men of War Multiwinia Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate Plants vs. Zombies Prince of Persia Pro Evolution Soccer 2009 Saints Row 2 The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena The Sims 3 The Witcher: Enhanched Edition Tomb Raider: Underworld Wallace & Gromit in Fright of the Bumblebees X3: Terran Conflict [7] A Vampyre Story Bionic Commando Call of Duty: World at War Cogs Company of Heroes: Tales of Valor Cryostasis: Sleep of Reason Emerald City Confidential Legendary Lego Batman Musaic Box Neverwinter Nights 2: Storm of Zehir Nikopol: Secrets of the Immortals Quantum of Solace Still Life 2 The Dark Eye Universalis: Rome: Vae Victis Zeno Clash [6] 4X4 Hummer Codename: Panzers Cold War Crayon Physics Deluxe Grand Ages Rome Perimeter 2: New Earth Puzzle Kingdoms Sacred 2: Fallen Angel Shaun White: Snowboarding Silent Hill: Homecoming The Abbey Three Cards to Midnight Tom Clancy’s Hawx Velvet Assassin X-Men Origins: Wolverine [5] Casebook: Episode 1 Casebook: Episode 2 FIFA Manager 2009 Flock Gothic 3: Forsaken Gods Imperium Romanum Need for Speed: Undercover Puzzle Quest: Galactrix Rhodan: Myth of the Illochim Rise of the Argonauts The Godfather II The Path World in Conflict: Soviet Assault [4] Art of Murder: FBI Confidential [3] Damnation Lord of the Rings: Conquest Stalin vs. Martians Wanted: Weapons of Fate [2] Shellshock: Blood Trails Stormrise Terminator: Salvation World Championship Offroad Racing [1] PLAYSTATION 2 [10] [9] Guitar Hero World Tour [8] Guitar Hero: Metallica Shin Megami Tensei: Persona 3: Fes Shin Megami Tensei: Persona 4 Tomb Raider: Underworld [7] Lego Batman NBA Live 09 Quantum of Solace [6] Shaun White: Snowboarding [5] Need for Speed: Undercover Sonic Unleashed [4] Crash: Mind over Mutant [3] [2] [1] DS [10] [9] Ninjatown [8] Flower, Sun and Rain Grand Theft Auto: Chinatown Wars Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations Professor Layton & The Curious Village Tomb Raider: Underworld [7] Civilization Revolution Fire Emblem: Shadow Dragon Harvest Moon: Island of Happiness Lego Batman Pokémon: Platinum Quantum of Solace Rhythm Paradise [6] Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure Lux-Pain Mystery Case Files: MillionHeir Runaway: The Dream of the Turtle Shaun White: Snowboarding TrackMania DS Puzzle Kingdoms [5] Josefine og Drømmespeilet Last King of Africa Need for Speed: Undercover [4] Blue Dragon Plus Crash: Mind over Mutant Dungeon Maker Pokémon Ranger: Shadow of Almia [3] Colour Cross Lord of the Rings: Conquest [2] Naruto: Ninja Council 2 [1] Naruto Ninja Destiny II PSP [10] [9] [8] LocoRoco 2 [7] Lego Batman Star Ocean: First Departure [6] Secret Agent Clank [5] Need for Speed: Undercover [4] Crash: Mind over Mutant [3] [2] [1] Endret 4. juni 2009 av ZubiMar
Gcduden Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Gamer.no har et artikkelarkiv der du kan sortere etter typer artikler og plattform. Men det mangler sortering etter karakter, men jeg håper det kommer etter hvert. Men du har jo gjort det, så det er hjelp i tråden.
HaukM Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ai, se der ja. Jaja, denne tråden kan iallefall brukes av de som er ute etter et nytt, godt spill til sin konsoll, uten å måtte lete igjennom 70 tusen forskjellige anmeldelser! Btw, det gjorde jo jobben min enklere også. Nå slipper jeg å lete gjennom hver eneste artikkel, i fall det skulle være en anmeldelse. Endret 4. juni 2009 av ZubiMar
lolidude_InnleggNO Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Kult att du tar deg tid til og gjøre så mye
fiskfisk Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Hei! Vi har karakterer og sånt lagret i arkivet vårt, og dette vil bli synlig på artikkelarkivet snart. Jeg tror det er en enklere løsning enn at du skal måtte gå gjennom alle de gamle artiklene for å finne karakterene :-) Takk for jobben så lenge, jeg skal sørge for at det ikke tar lang tid før det er på plass!
Craxmerax Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Genialt at du satte dem opp etter karakterene. takk så mye.
HaukM Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 Hei! Vi har karakterer og sånt lagret i arkivet vårt, og dette vil bli synlig på artikkelarkivet snart. Jeg tror det er en enklere løsning enn at du skal måtte gå gjennom alle de gamle artiklene for å finne karakterene :-) Takk for jobben så lenge, jeg skal sørge for at det ikke tar lang tid før det er på plass! Blir det mulig å sortere dem etter karakter også da? Og en ting til: Dere har jo en haug med anmeldelser som det kun er anmeldt 360-versjonen til (eller en annen konsoll), og lister ikke opp de andre konsollene spillet kommer på annet enn som en kommentar. Da kommer jo heller ikke spillet med i det systemet dere har nå. Eksempelvis Tiger Woods: PGA Tour 09, som er anmeldt på 360, men også finnes på eksempelvis PS3 og PS2 (samt PSP, PC og WII). Det er jo ingen stor forskjell på 360 og PS3 versjonen (eller PC for den saks skyld), mens det til WII, PS2 og PSP gir et lite hint om hvor landet ligger. Hvis ikke det blir utbedret, da kommer jeg til å videreutvikle denne tråden, slik at alle spillene kommer opp!
Paisley Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Flott jobbet! Kommer til å bruke denne tråden flittig, da denne er veldig oversiktlig og fin å se over om man bare tilfeldig ser etter anmeldelser!
fiskfisk Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Det vil bli mulig å sortere på karakter etter hvert, men akkurat rekkefølgen ting dukker opp i gjenstår å se. I de tilfellene hvor det er forskjellige plattformer og vi kun har testet en av dem, så er det direkte ufint å nevnte en karakter fra en annen plattform for det spillet. Det er ikke noe vi ønsker å gjøre. Det er derimot ikke noe problem å vise til andre plattformer for spillet, og hvilke karakterer det har fått der. I et slikt brukstilfelle tror jeg det er mest vanlig å søke etter spillet, noe som vil gi deg artikler om spillet - og plattformer det er gitt ut på - med karakter. Hvis noen har noen andre gode forslag til navigasjon så tar vi selvsagt i mot tips og triks på det. Søkesystemet er forøvrig noe vi skal gjøre ganske mye bedre etter hvert. Det er ei fin liste, og det er selvsagt bare til å vedlikeholde den videre om du føler at vår løsning ikke er god nok. Jeg bare sier i fra at dette er ting som vi har planer om å gjøre bedre etter hvert, sånn at det blir enklere å holde oversikten.
HaukM Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Skrevet 4. juni 2009 (endret) I de tilfellene hvor det er forskjellige plattformer og vi kun har testet en av dem, så er det direkte ufint å nevnte en karakter fra en annen plattform for det spillet. Det er ikke noe vi ønsker å gjøre. Det er derimot ikke noe problem å vise til andre plattformer for spillet, og hvilke karakterer det har fått der. I et slikt brukstilfelle tror jeg det er mest vanlig å søke etter spillet, noe som vil gi deg artikler om spillet - og plattformer det er gitt ut på - med karakter. Hvis noen har noen andre gode forslag til navigasjon så tar vi selvsagt i mot tips og triks på det. Joa, ser den. Men det er da vanlig å ha med alle konsoller spillet kommer på, og kun i en bisetning nevne hvilken konsoll det er testet på? Sånn rett fra leveren tror jeg den vanlige mann på gata er likeglad i om dere har testet et spill på 360 eller PS3, for det er ingen av dem som ser forskjell på dem uansett. At dere helt unnlater å skrive at det finnes på den og den konsoller (slik dere har gjort i en del tilfeller) tror jeg hvertfall ingen er tjent med. Eller? Endret 4. juni 2009 av ZubiMar
Laland Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 (endret) Finfin liste! Kan fort bruke den for å kjapt finne frem til anmeldelser, liker å ha struktur på ting. Endret 4. juni 2009 av Laland
TST Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Først: Imponerende innsats med denne oversikten! Det er hva jeg kaller engasjert leser :-) Men det er da vanlig å ha med alle konsoller spillet kommer på, og kun i en bisetning nevne hvilken konsoll det er testet på? Ja, vi vil fortsette å fortelle så tydelig som mulig hvilke plattformer spillet finnes på - uavhengig av om vi har testet det eller ikke. Sånn rett fra leveren tror jeg den vanlige mann på gata er likeglad i om dere har testet et spill på 360 eller PS3, for det er ingen av dem som ser forskjell på dem uansett. Det er som oftest få eller ingen forskjeller, men innimellom er det ulikheter og nyanser som er verdt å merke seg som gjør at vi anbefaler den ene versjonen foran den andre. Vi setter - av prinsipp - aldri på en karakter for en versjon vi ikke har prøvd. At dere helt unnlater å skrive at det finnes på den og den konsoller (slik dere har gjort i en del tilfeller) tror jeg hvertfall ingen er tjent med. Eller? Vi forsøker som sagt å opplyse om dette så godt det lar seg gjøre. Dersom vi har glemt det, og leserne har sagt fra, så har vi rettet opp med en gang.
Villanden Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 For et arbeid du har gjort. Props og kudos til deg.
Joananas Skrevet 4. juni 2009 Skrevet 4. juni 2009 Imponerende - og svært nyttig! Herlig å lese gjennom på jakt etter nye spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå