lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 (endret) Battlefield Heroes er et gratis online tredjepersons skytespill utviklet av DICE til PC. BFH har vært gjennom to lukkede beta faser, og åpnet for alle for ikke lenge siden. Du kan velge mellom to WWII inspirerte team: Nationals (Tyskland) og Royals (America/England). Spillet går ut på og ta over alle fiendes baser ved og stå på kontroll pointene deres i en viss tid. Du har også tilgang til tre kjøretøy: Tanks (Plass til en sjofør og en som sitter oppi), Fly (Plass til en sjofør og 2 som kan sitte på vingen og skyte mot bakken/andre fly) og Jeep (Plass til en sjofør og 2 passasjerer som kan skyte med våpnene sine). Nyttige Linker: Offisiell side Wikipedia side Kom gjerne med tips til forbedringer av førsteposten. Endret 3. juni 2009 av lolidude
Craxmerax Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk en beta kode for en uke siden, men da jeg skulle lage en account på EA så sto det jeg hadde en bruker, men jeg har ikke det.
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det er open beta nå, men siden er full. Endret 3. juni 2009 av lolidude
Zwink Skrevet 3. juni 2009 Skrevet 3. juni 2009 er det ikke en lik post i battlefield delen av forumet ? http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå