Gå til innhold

Alt om Alan Wake blir diskutert her!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Missunner han either way om han har pirat eller the real deal ;)

Hehe. Samme her. Jeg har ikke hatt mange muligheter til å spille i det siste, men jeg hadde ikke hatt noe imot å tilbringe en time eller to i Bright Falls i kveld.

Skrevet

Surt jeg ikke får hentet Alan Wake på freddan pga mangler transport så jeg må vente til lørdagen snuffs :(, jeg trenger flere spill jeg spiller så se i siggen min :p

Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet (endret)

Viss spillet dukker opp i postkassen på fredag så vurderer eg og avlyse turen min til østlandet til helga :p

Gleder meg så sykt, kjenner det godt nå på slutten av de 5 lange årene eg har hatt dette i hode!

Endret av Slettet-o2Xgh2
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Er vell rundt det ja. Men skal du sammle alle ting og slikt er det jo endel mer, noe eg vertfall skal :D

Skrevet (endret)

Hørt utrolig mye forskjellig når det gjelder tiden.

Er det forresten bare jeg som nesten dør av ventinga nå?

Alt går så enormt sakte denne uka. :o

Endret av Sgt.T.Grant
Gjest Slettet-o2Xgh2
Skrevet (endret)

Fikk mail nå fra PK om at min limited edition er sendt :D

Endret av Slettet-o2Xgh2
Skrevet

Er det noen som fikk det billigere en det jeg gjorde eller :p

Betalte bare 217kr for det, og nei det teller ikke viss du fikk spillet gratis av foreldrene eller besteforeldrene eller hvor en det måtte være :p

Skrevet

tror du har nevnt det noen ganger nå. Selv leverte jeg inn oblivion og et spill jeg betalte (med frakt ) 89 kroner for. Så da blir faktiske utgifter 90 kroner. Slår deg lett ;)

Skrevet (endret)

Har fått hentelapp om at min LE ligger på Posten! :D Da skal den hentes rett etter eksamen i morgen!

EDIT: Jeg fikk det forresten gratis Toman. Suck it!

Endret av Vrengtpolvott
Skrevet

Alan Wake ble sendt til butikkene forrige tirsdag. Hadde fått Alan Wake tidlig, hadde det ikke vært for at MS har sendt ut sånn nazi-varsel til alle butikker om å ikke selge det ut tidlig. Sånn utenom det vanlige liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...