Gå til innhold

Nintendo - Pressekonferanse E3 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske underholdende å se hvor bitre folk er.

 

De fleste klager vel på at Nintendo viste et relativt dårlig show (ikke at jeg er enig med dem), selv om ikke alle innleggene som kommenterer det holder normal grammatisk standard. Men jeg ser ingen grunn til å kritisere dem for å være misfornøyde, noe som selvfølgelig gjelder Sony og MS også. Men det virker som om de fleste mener at Nintendo holdt det "dårligste" showet.

Lenke til kommentar
Noen som fikk med hva den "pulsmåleren/sensoren" var til? Jeg lo meg i hjel når den ble annonsert, så fikk ikke med meg det.

Ingenting ble annonsert. Var bare snakk om hva den kunne bli brukt til.

 

Ganske underholdende å se hvor bitre folk er.

 

De fleste klager vel på at Nintendo viste et relativt dårlig show (ikke at jeg er enig med dem), selv om ikke alle innleggene som kommenterer det holder normal grammatisk standard. Men jeg ser ingen grunn til å kritisere dem for å være misfornøyde, noe som selvfølgelig gjelder Sony og MS også. Men det virker som om de fleste mener at Nintendo holdt det "dårligste" showet.

Jeg er ganske enig i at Nintendo ikke hadde et godt show for gamere. Men føler har at mange mener at de skal vise ting dem selv er interessert i. Og gjør Nintendo ikke det blir det voldsomme reaksjoner. Den tiden er over, så det er bare å akseptere det. Nintendo ser på E3 som en mulighet til å strekke seg ut til massemarkedet.

Lenke til kommentar
Noen som vet om Golden Sun DS kun blir en remake av det første Golden Sun som finnes til GBA? Det håper jeg absolutt ikke, men frykter det er tilfellet. De summonsene som ble vist i traileren minna meg veldig mye om de som er i Golden Sun til GBA.

Ut i fra det jeg har hørt så skal Golden Sun DS dreie seg om etterkommerene til heltene fra de første spillene

 

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...