Gå til innhold

Team Fortress 2 - tråden for diskusjon, tips og råd!

Medaljeutdelingen  

45 stemmer

1. 1. Hva slags medalje fikk du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo helg i morgen, slå av pcen å la Valve gjøre jobben, så kan man våkne opp i morgen og stupe til pcen å finne ut alt sammen, punkt til prikke uten å sitte timesvis med øynene på halvt å vente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Småkjipt at man ikke kan ha Eyelander, targe og Scottish Resistance samtidig. The targe og SR erstatter begge sticky grenade launcher.

Tøffe våpen til Soldier, forresten!

Endret av peasandpeace
Skrevet

Den er ikke bare bedre, siden den ikke skader så mye når man har fult liv, men morsom å bruke pluss at den er fin til å bruke når man trekker tilbake, siden man løper fortere med den hvis man har lite liv.

Skrevet (endret)

Det er en bug (eller bare for mye greier som skjer pga free weekend osv) som gjør at mange ikke får unlocks, meg selv inkludert. Jeg har tatt et par milestones, men ikke fått noe for det, og heller ikke fått den flosshatten jeg skulle ha hatt.. Får bare drøye et par timer og se om det dukker opp noe.

Endret av Riboflavin
Skrevet

Det er en bug (eller bare for mye greier som skjer pga free weekend osv) som gjør at mange ikke får unlocks, meg selv inkludert. Jeg har tatt et par milestones, men ikke fått noe for det, og heller ikke fått den flosshatten jeg skulle ha hatt.. Får bare drøye et par timer og se om det dukker opp noe.

Samme her, kjipt da. Håper de fikser det raskt så jeg får "The Direct Hit" snart :p

Skrevet (endret)

Her og <_<

Endret av (FG)Jonas
Skrevet (endret)

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=107216

Der har de en full bug list til updaten om noen lurte.

EDIT: Testa forresten noe damage greier de har lagt til også. Genialt, for da kan jeg se sånn ca hvor mye damage jeg tar av fienden. Ganske greit.

"-Added new options to the Multiplayer->Advanced dialog:

-Combat text, which displays damage amounts you do to enemies"

Endret av SvinepelS
Skrevet

Et dumt spørsmål; hvordan kan man lage sin egen "trenings"server? Så at et slikt map er kommet, men det er ikke under "Create a server" i maplista, og jeg kan heller ikke joine andre servere...

Hjelp?

Skrevet (endret)

Har det ikke noe å si i forhold til achievements om de klares ved hjelp av bot'er i tr_walkway istedet for "menneskelige" fiender i en vanlig match?

Endret av Riboflavin
Skrevet

Bare last den ned og start en server med en tilfeldig bane og skriv i konsollen "map tr_walkway" så skal den bytte tror eg.

Og "Could Not Connect To Steam" meldingen i inventoryen komt igjen <_<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...