Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

For øyeblikket har jeg en HTC Hero. Som dere sikkert vet er mobilen utstyrt med operativsystemet Android. Overall er jeg nokså fornøyd med både operativsystemet ogtelefonen, men begge deler har sine åpenbare svakheter. Den største sitter bak på telefonen og heter kamera. En annen svært irriterende svakhet med telefonen er at man må slette en og en melding, noe som har tendens til å ta svært lang tid. Dersom du har over 500 meldinger av samme person, kan du bare glemme å slette de...

Endret av tompilsboks
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

For øyeblikket har jeg en HTC Hero. Som dere sikkert vet er mobilen utstyrt med operativsystemet Android. Overall er jeg nokså fornøyd med både operativsystemet ogtelefonen, men begge deler har sine åpenbare svakheter. Den største sitter bak på telefonen og heter kamera. En annen svært irriterende svakhet med telefonen er at man må slette en og en melding, noe som har tendens til å ta svært lang tid. Dersom du har over 500 meldinger av samme person, kan du bare glemme å slette de...

"En annen svært irriterende svakhet med telefonen er at man må slette en og en melding, noe som har tendens til å ta svært lang tid. Dersom du har over 500 meldinger av samme person, kan du bare glemme å slette de..."

Det må du da ikke!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har en SE P1i. Enkel å opperere med en hånd og flere dager batterivarighet selv med bruk av MP3 spiller, radio og internett. Er egentlig ganske fornøyd med den, men ser at IPhone og Android har tilført helt nye dimensjoner til mobilen. Teller litt på knappene for kjøp av HTC Legend, HTC Desire eller Iphone. Også SE X10 har vært under vurdering men er forkastet da den ikke har multituch (zoom funksjon med to fingre). Jeg heller mot HTC Legend, litt pga størrelsen og designet. Men er fortsatt i tvil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...