Gå til innhold

Hvilken mobil har du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iPhone 3G her å... brukes til mail og nyheter på toget når jeg skal på jobb (jobber mye skift)

1 liten 0,5 mm skramme pga dem datt ut av liten shortslomme :( Men ellers skjønner jeg ikke hvordan folk klarer å "misbruke" mobilen sin slik... Har også en SE K810i som ser ny ut og den har hatt siden den kom på markedet B)

Lenke til kommentar

Har en HTC Touch HD, en meget bra telefon som jeg er fornøyd med. Men av en eller annen rar grunn som bare gudene vet, begynner jeg å gå lei, savner min gamle Nokia N95 8GB. Er litt lei av touch, så får se hvor lenge jeg greier å holde ut med HD'en. Satser på å innstalere en ny ROM eller noe sånn, for å få litt nytt liv i saken.

Lenke til kommentar

Har en HTC Touch Diamond II for øyeblikket og vil si at det er en veldig grei mobil. Grei lyd, greit internett (WiFi), helt grei skjerm uten en ripe atm. Problemet er at mobilen liksom mangler det absolutt siste for å bli en utrloig mobil-telefon, men er deilig å få tak i en mobil med over 5 megapixler kamera. Dette gjør mitt digital-kamera sånn smått overflødig, men veldig greit å ha med seg til spesielt langt unna bilder ;)

 

Denne mobilen er vel kanskje blitt litt oversett av de nye touch-telefonene på markedet (Omnia, IPhone 3G osv.). Men alt i alt en veldig grei mobil som kan anbefales for de som ikke er ute etter det perfekte ^_^

Lenke til kommentar

Jeg fikk kjøpt en hvit iPhone 3GS 32GB på fredag og er grisefornøyd :D Skjermen er deilig å bruke, menyene er raske og responsive, telefonen er ekstremt enkel å bruke, kameraet er overaskende bra og nettleseren er konge. Alle de forskjellige aplicationene gj,ør den heller ikke mindre flott. Jeg tviler på at jeg kommer til å jailbreake den, men det frister litt.

Lenke til kommentar

Jeg forteller like godt hele mobilhistorien min jeg. :)

 

Den første mobilen var en Nokia 3310, som jeg fikk til 12-årsdagen. Dette var en kongemobil, men må innrømme at jeg fikk veldig lyst på kamera etterhvert. Denne mobilen lever i beste velgående den dag i dag, dog er batteriet begynt å tape seg.

 

Etter den hadde jeg en Sony Ericsson T630. Denne likte jeg også veldig godt, inntil joysticken begynte å bli slitt. Ellers er den i god form fortsatt.

 

Akkurat nå bruker jeg en Nokia 6300. Har vært ganske fornøyd med den de to årene jeg har hatt den. Noe jeg vart skuffet over var jack-kontakten. At man må ha overgang er en ting, men kontakten på min mobil vart ødelagt av nesten ingenting, en av kanalene virket ikke lenger.

Noe annet er at kameraet vart senere og senere, men da var det bare rett og slett for mange bilder på minnekortet som gjorde det.

 

Nå ligger det forhåpentligvis en HTC Hero i en eller annen Post-trailer på vei fra Bergen til Florø, gleder meg!

 

I tillegg har jeg tenkt å skaffe meg en Nokia 3720 classic når den kommer, til jobb. Er nemlig elektriker på et verft, så må få meg en støvtett telefon.

Endret av kaggen90
Lenke til kommentar
Fornøyd eier av en HTC S740. Nesten perfekt telefon til mitt bruk, hadde det bare ikke vært for at den ikke altid er bestevenn med alle Wi-Fi nett.

Har siklet litt på den. Har Touch Diamond nå, men S740 har det jeg savner; QWERTY-tastatur og T9-tastatur. Er dog litt skeptisk til oppløsningen på skjermen, og skjermstørrelsen. Hvordan er den?

Endret av Sputnik
Fjernet bilde fra sitat
Lenke til kommentar

Skjermen synes jeg er veldig god! Lys, skarp og fin å lese på! Funker flott å surfe på, særlig med Opera mini installert. Skjermstørrelsen var litt uvant i starten, etter at jeg hadde lekt litt med fatterns HTC Touch HD før jeg kjøpte den, men ble veldig fort vant til det. Synes faktisk den er helt fantastisk å surfe med, nå som jeg har brukt den en stund.

 

QWERTY-tastatur er veldig deilig! Går som en drøm å skrive meldinger, heller ikke noe problem å skrive poster her på forumet. Går utrolig kjapt med litt trening, begynner å bli avhengig av det. Orker nesten ikke sende SMS uten lenger. Telefonen virker også meget solid, oser rett og slett av kvalitet! Virker ikke som om skjermen lar seg ripe opp så lett heller, tror ikke jeg har pådratt den en eneste synlig skramme, selv etter tre måneders daglig (pent) bruk.

 

Synes rett og slett det er en herlig mobil, eneste ankepunktet er at den er litt vrang med å koble seg på enkelte Wi-Fi nett, men det problemet har faren min på sin Touch HD også.

 

Absolutt en telefon jeg vil anbefalle! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt en Samsung Omnia HD en stund nå. Som det synes i mitt tidligere innlegg så har jeg tidligere ikke vært veldig begeistret for Symbian, men Samsung har virkelig gjort det bra med denne takket være skikkelig maskinvare og en ultraresponsiv skjerm. Storkoser meg med denne telefonen. VBagX (Gameboy Advance emulator) og en Zeemote er knallmoro på denne telefonen. :)

Endret av Onkel Jon
Lenke til kommentar

Idag kom endelig min Samsung S8000 Jet. Så langt ikke helt fornøyd med touchfunksjonene. Virker litt lite responsiv iforhold til min Ipod Touch. Elsker dog størrelsen på telefonen da den er en god del mindre en Iphone (som er altfor stor for meg), og skjermen er helt nydelig. Sammenlignet med en HTC magic og forskjellen er mildt sagt STOR.

Har ikke fått lekt meg så mye med telefonene enda, men skal ta meg en real runde ikveld. Mulig jeg blir fornøyd med responsen etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...