Gå til innhold

Forumtreff Sommeren '09

iharal3

Når?  

1. 1. Ja, når?

• Juni
      5
    • Juli
      8
    • August
      7
    • Samma det
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lakus dukker opp og vi begynner å snakke om tid. Etterhvert kommer Snorre innom fra ingensteds med sitt synspunkt som det ikke går ann å være uenig i. Jeg er selvfølgelig det, og der har vi en samtale godt igang!

Skrevet (endret)

Jeg begynner allerede å glede meg. ^_^ Håper det er flere herifra som bestemmer seg for å ta turen slik at jeg slipper 10 timer alene på tog.

Edit: Var vist bare i underkant av 8 timer, så det var ikke så gale.

Endret av Ehtram
Skrevet
Lakus dukker opp og vi begynner å snakke om tid. Etterhvert kommer Snorre innom fra ingensteds med sitt synspunkt som det ikke går ann å være uenig i. Jeg er selvfølgelig det, og der har vi en samtale godt igang!

Og så kommer jeg med bilder fra 4chan, som vanelig.

Skrevet

haha :lol:

Tenker samme tanke. Skal jeg som er 15 år bare steppe inn til mamma og si: Jeg tar toget til Oslo, snakkes om noen dager.

Jeg får nok avslag på den... men jeg skal komme meg dit på en eller annen måte.

Skrevet

Jeg kommer til å smelle igjen døra mens jeg roper "stikker til Oslo for å møte en haug med folk som jeg har møtt på internettet!". Etter det kaster jeg meg på skuteren og kjører inn til bussholdeplassen. Studentkort ftw!

Skrevet (endret)

Snakkes om noen dager?

Går nok greit for meg når det gjelder å "få lov", siden jeg er blitt myndig. Men de vil nok lure veldig fælt siden jeg skjeden drar alene så langt fort alene (hvis jeg gjør det).

Laland: Den setningen der ville ha slått en storalarm hos mora mi. Ho virker livredd for alle som holder til på nettet.

Endret av Gormers
Skrevet

Har faktisk møtte Jikla fra Førde her på forumet. Jeg og Erik møtte ham på Play! og det gikk veldig greit. Hyggelig kar, bare sånn at det er sagt. :)

Skrevet

For å være ærlig, så tør jeg heller ikke :p

Vet egentlig ikke hvorfor, men jeg tenker at det blir veldig flaut siden de fleste av oss er unge, og da blir det sånn at de eldre snakker og vi andre bare står og ser på (selv om vi blir invitert inn i samtalen hele tiden.)

Meh, jeg er vel kanskje litt paranoid...

Skrevet

Hmmm. Kan jeg dra til Oslo og møte folk fra internett?

Tror nok ikke det blir gjennomslag på den fra foreldrene mine, temmelig kjipt da jeg bor 30 min kjøring fra Oslo.

Skrevet

Kan vi ikke sette opp en poll angående hvilke uker som passer best? og kansje ta med en liste over brukere som har meldt sin interesse i førstepost. :)

Skrevet
Husker når vi kjørte fra Oslo til Drammen. ^_^

100% at det var du som var ute å jogget.

Vært i Drammen før? Dette gjelder dere alle, om dere kommer til Drammen så ta kontakt! Kan skaffe dere ùbertilbud på spillbutikkene også :)

Ja, jeg tar en joggetur til Oslo i ny og ne! :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...