Gå til innhold

Anmeldelse: Neverwinter Nights 2: Mysteries of Westgate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fantastisk anmeldelse!

 

Siden spillet er det som kalles en eventyrpakke til Neverwinter Nights 2, må du åpenbart allerede være eier av dette hovedspillet, og du må gjennom en rimelig lang prosess for å laste ned en rekke oppdateringspakker.

Kan noen forklare litt detaljert hva dette vil si? Må jeg laste ned flere patcher etter jeg har installert NWN2?

 

Og siden jeg har både NWN2 og Mask of the Betrayer, regner jeg med jeg får bruke MotB-klassene og rasene? :)

Lenke til kommentar

Det har kommet en rekke patcher til NWN2 siden det ble lansert i 2006, og om du installerer NWN2 på nytt bør alle disse installeres for at spillet skal bli brukandes. Men siden du har MotB er det gode sjanser for at du ikke trenger å patche spesielt mye for å kunne spille Mysteries of Westgate. Er litt usikker på om du får bruke MotB-klassene i MoW, da.

Lenke til kommentar

Aldri hatt sansen for Neverwinter Nights serien. Her virker det dog som om de er inne på noe igjen. Men blir nok til at jeg ikke spiller det. Håper Dragon Age bringer tilbake alt jeg har savnet med Baldurs Gate spillene. Selv om det er satt til en helt annen verden.

 

Noe av det jeg har misslikt mest med neverwiter nights seriene er de stygge og utrivlige grafikkmotorene og at du ikke kan ha seks personer i gruppen.

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Likte meget god NWN 1, men ulikt mange andre så synest eg toaren skuffa. Utruleg irriterande gameplay og synest historien var kjedeleg. Plusset var at du kunne få di eiga borg. Men etter å ha lest denne anmeldelsen trur eg kanskje eg får gå til installere det igjen og gå til innkjøp av MoW. Litt skeptisk til at det virkar som det er forhåndsbestemt kven du får i gruppa di. Liker å ta slike valg sjølv. Eg treng vel ikkje ha dei med, men kjekt med litt backup når hpen rasar mot null.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...