Gå til innhold

Infamous reviews


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk et problem i forbindelse med Gigawatt Blades:

Da jeg fikk koden, allerede før jeg hadde installert spillet, valgte jeg å taste inn koden. Alt gikk greit og pakken ble installert, men utover i spillet har jeg rett og slett ikke fått tilgang til poweren, og det ser ikke ut som om den er registrert i spillet. Har prøvd koden på nytt uten resultater...

 

Noe hjelp å få?

Lenke til kommentar

Ble ferdig med spille igår og har ikke annet å si enn "WOW" eller noe lignende:p

Helt soleklart noe av det beste PS3 har å by på og super "hero" spill som finnes kan ikke måles med Infamous i mine øyne. Varierte og utrolig stilige side oppdrag, ufattelig lang og god main quest line, historien er utrolig stilig formidlet med cole sin røffe og brutale stemme og bruk av animasjons bilder. jaja alle som har en ps3, løp å kjøp! dere som ikke har en ps3:/ /pat!

Lenke til kommentar

Likte infamous veldig godt, men i lengden, etter jeg er snart ferdig med alle trohpyene i spillet, så kommer jeg i grunn ikke til å spille det særlig mye. Det var flott å komme igjennom som god og ond, men var ikke særlig mye kjekt å gjøre etter jeg var ferdig med storyen og side missons. Men infamous er soleklart et spill som er verdt å prøve for hver enkelte :)

Lenke til kommentar
Argh, mangler to shards. Har lett overalt, men finner de ikke! :p

 

Edit: Da var alle i boks! :D

 

Hvor var de!!? Jeg mangler også to stykker, kanskje det er de samme? :(

 

Kan poste noen tips jeg skrev på diskusjon.no:

 

Vær oppmerksom på at noen shards er så høyt oppe at du ikke vil få de på radaren ved å trykke L3 fra bakken. Et eksempel kan være den på toppen av den høyeste bygningen på "Ground Zero". Anbefaler derfor at du sjekker alle de høyeste bygningene for shards også fra toppen. Et annen nyttig tips er å løpe langs kysten av alle øyene mens du trykker L3. Det er mange shards ute på brygger etc.

 

Her er noen shards som kanskje kan være ekstra vanskelige å finne:

 

- Nevnte toppen av høyeste bygningen på Ground Zero.

- I vannet til øst for førsteøya er det en shard på noen stolper. Den kan være vanskelig å se fra land. Tror ikke du vil få den opp med L3 fra land heller. *

- På toppen av fengselet.

- På den ødelagte brua der du sloss mot en viss boss er det en shard.

- Det er noe vann som renner gjennom en av øyene. Mener å huske det er øy nummer to. Det er noen shards som er plassert over dette vannet. De kan være vanskelige å merke ettersom shardsene blir markert på kartet med blått over det blåe vannet. *

- Sjekk toppen av kranene på andreøya.

 

Håper dette hjelper. smile.gif

 

De med stjerne bak var mine to siste shards. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hei. står litt fast i spillet nå.

står oppe på et tak ved en "parabol" sak. og skal scane etter en til å finne den.

 

noen råd? :D

Du har kanskje funnet ut av det nå, men i tilfelle ande lurer så får jeg svare.

Regner med at du mener dead drops. De er alle på hustak.

 

Du må se på radaren din. Når du trykker L3 skal det komme opp en grå kant rundt radaren. Den blir mindre og mindre til den viser retningen du skal gå i.

Når du er nærme den neste parabolantenna, endres den grå sirkelen til en hvit sirkel inni radaren. Den blir også mindre og mindre i vinkel til den peker der du skal gå. Den er mest sannsynlig veldig nærme når du nå dette punktet.

Bae trykk L3 hele tiden mens du følger etter radaren.

 

Er vanskelig å forklare men håper du forstår. Tok en liten stund før jeg fattet det og. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...